Moet ik een retourenveloppe frankeren als erop staat 'postzegel niet nodig'?

Ik heb van de belastingdienst een retourenveloppe ontvangen waarop staat postzegel niet nodig. In de begeleidende brief staat dat ik voldoende moet frankeren.
Moet ik nu toch postzegels plakken?

een jaar geleden
2.7K
Pieterke
een jaar geleden
Je hoeft in principe geen postzegels te plakken als er staat postzegel niet nodig. Maar voeg je documenten bij? Dan zou het misschien kunnen dat je bij moet plakken.

Antwoorden (3)

Je moet alleen voldoende frankeren als je geen gebruik maakt van de retourenvelop.
Waarschijnlijk is de envelop voorzien van bijgaande fim-code en een antwoordnummer.
Toegevoegd op 11 april 2023 11:18: bron
Plaatje bij antwoord
SimonV
een jaar geleden
Waarschijnlijk staat er op de enveloppe een antwoordnummer. Dan hoef je zelf niet te frankeren - wordt de porto door de belastingdienst betaald.
een jaar geleden
Nee, als erop staat 'postzegel niet nodig' hoef je de retourenveloppe niet te frankeren.
10 maanden geleden