Is de combinatie mooi en dommig in een vrouw aantrekkelijk voor een man?

af als subvraag; zijn intelligente vrouwen te intimiderend voor mannen en doen ze zich wat dommer voor om een beetje zelfvertrouwen te kweken bij de man?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Als een vrouw soms een beetje klunzig is kan nog best wel charmant zijn, maar ik wil wel dat mijn vriendin voor zichzelf denkt en zelf weet en beslist wat ze doet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

voor een dommige man denk ik wel.
mijn mening is dat je een vrouw zoekt van je eigen niveau, dat uiterlijk mooie gaat er op den duur helemaal af.
een relatie moet elkaar aanvullen, het is toch de bedoeling dat je het lang bij elkaar uithoudt en dan is uiterlijk echt niet belangrijk.
als ik als man het moet hebben van het feit dat mijn vrouw dommer is dan ik dan ga ik mij daar op den duur aan ergeren en is de relatie gedoemd te mislukken.
zoek een partner van je eigen niveau, zodat het mogelijk is elkaar te begrijpen en een gelijkwaardige relatie op te bouwen.
mijn vrouw is in veel dingen veel beter dan ik en andersom en mede daardoor houden we het al ruim 20jr samen vol en kunnen er makkelijk 20 bij :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt, maar je vergat nog een eigenschap, om de ideale vrouw neer te zetten...

blond
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antwoord op de vraag: Nee. Maar da's mijn mening.

Antwoord op de subvraag: voor zover ik weet niet; vraag het de vrouwen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben wel slim, alleen soms kan ik van die domme opmerkingen maken waar ik niet bij nadenk. En dan denkt mijn vriend ook gelijk dat ik dom ben en dan zegt ie: " Jess, meen je dat nou?". haha, nee dat meen ik niet ik bedoelde iets anders zeg ik dan. Maar ik denk dat niemand echt DOM is ik denk gewoon dat je iets wilde zeggen wat je niet bedoelde bijvoorbeeld, iets zeggen zonder bij na te denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jammer is wel dat niet iedereen kan (door)denken in een minimaal sociaal vereiste vorm, om het zo maar eens uit te drukken.
Het hangt af van de man:

- Ben je een man die zoekt naar een volgzame vrouw die er mooi uit ziet zodat je er mee kunt pronken naar andere mannen. Dan ja.

- Ben je een man die zoekt naar een zelfstandig denkende vrouw en die je aantrekkelijk vindt. Dan nee.

Daarnaast: mooi is relatief en intelligent is relatief. Het gaat erom wat jij aantrekkelijk vindt en hoe de intelligentie van een partner zich verhoudt tot je eigen intelligentie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De mannen waar ik mee omga die willen liever een slimme vrouw dan een domme vrouw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En nog liever een slimme knappe vrouw.
Wat zoekt een man in een vrouw..ik denk vooral seks...en geen moeder figuur die slimmer is dan hemzelf. Het staat bekend dat vrouwen over het algemeen meer praters zijn dan mannen. Als je vrouw dan ook nog elke keer gelijk heeft..dan vraag ik me wel af hoe slim het is om een slimme(re) vrouw te nemen.
Ik spreek nu niet voor iedere man, iedereen kan hier anders op antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een klein beetje wat dommig, of "onnozel" [in de goede zin van het woord dan., maar kon zo gauw even geen ander woord verzinnen.] kan denk ik wel een vrouw wat aantrekkelijker maken. Maar ik denk meer voor het eerste moment. Dus afhankelijk van de duur van de relatie denk ik dat een beetje wat dommer wel aantrekklijk kan zijn voor een iets wat kortere relatie [of een hele korte relatie]. Zoals andere ook wel zeggen ga je er in een wat langere relatie aan ergeren wat tot wrijving kan leiden.

Verder denk ik niet dat een intelligente vrouw intimiderend is, voor mij in ieder geval niet. Als dat nodig is om zelfvertrouwen te kweken dan zal ie wel al niet zoveel zelfvertrouwen hebben en denk ik dat het beter is om op een andere manier zelfvertrouwen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt totaal aan de man zelf en wat voor soort relatie hij wil. Wil je alleen porno dan maakt het intelligentieniveau niet uit. Wil je daarnaast ook regelmatig een goed gesprek kunnen hebben, dan is intelligentie wel belangrijk. Ik denk dat voor een langere relatie je ook zeker wat aan elkaar te vertellen moet hebben. Het preetigst is dnek ik dat je allebei een beejtje dezelfde intresses hebt en hetzelfde niveau.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat dit afhankelijk is van de situatie.
Voor een langdurige relatie niet maar als "makkelijke prooi"waarschijnlijk wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is erg persoonlijk. Ik zelf vind dat soort vrouwen niet interessant. Ik heb het idee dat rijke kapitalistisch types (groot horloge, grote auto) dat soort vrouwen juist zoeken. Hij wil een speeltje zij wil geld en shoppen. l