Is er mogelijkheid een primera cadeaukaart die te wisselen voor een ah of jumbo bon?

Zelfde vraag voor de vvv Cadeaukaart.

Hartelijk bedankt en de beste wensen voor iedereen!

een jaar geleden
3.2K
Amadea
een jaar geleden
In zo'n geval vraag ik iemand van wie ik weet dat die blij zal zijn met zo'n bon of zij of hij deze voor geld wil omruilen.

Antwoorden (1)

Nee, die mogelijkheid is er niet, beide worden niet aangenomen of ingewisseld door Jumbo en AH maar je kun ze wel inwisselen voor geld. Misschien is dat een optie. Zie hier: https://www.wissel.nl/pages/geld-voor-je-cadeaubon
Kijk wel even goed naar wat de (eventuele) voorwaarden zijn.
een jaar geleden
Terpstraatje70
een jaar geleden
Dank je wel! Had ik al gevonden die optie maar ze houden dan een behoorlijk bedrag in van je bon als “administratie kosten” etc.
Plus dat het enkele dagen duurt tot het op je rekening staat. Bedankt, dan zal ik de binnen gebruiken bij winkels die ze wel innemen. Drogisterijen, Primera etc etc.
Blijft apart vind ik dat je bij AH en Jumbo wél die cadeaukaarten kunt kopen maar ze er niét kunt besteden of ruilen voor hun eigen kaarten.
Terpstraatje70
een jaar geleden
Aanvulling: ik sta tijdelijk (vrijwillig) onder bewind en weet niet of ik dan überhaupt wel cash op mijn rekening mag laten storten.