Wat is beter:Geen vrienden of nep vrienden?

bij mijn vrienden komt alles van één kant,ik moet alles betalen en doen waar hun zin in hebben

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

wat vind je beter nep vrienden zijn mensen die misbruik maken van de goedheid van je. en die je niets terug geeft terwijl jij altijd maar klaar sta en als jij ze nodig heb dan zijn ze er niet voor jou en als jij er een keer niet ben zijn ze boos: dat zijn nep vrienden. maar geen vrienden lijk me ook zo eenzaam, je kan vrienden maken maar wees niet gelijk te lief kijk het is goed aan zo als spreekwoordelijk kijk eerst de kat uit de boom en laat je niet met je sollen en als het een goed persoon is merk je dat wel als je goede mensen kennis heb

Dan zijn het geen vrienden, maar mensen die je gebruiken. Echte vrienden laten iemand niet alles voor je betalen en houden bovendien rekening met elkaar. Dat zijn echte vrienden.

Je kan beter geen vrienden hebben als "vrienden" die jou gebruiken. Voor van alles en nog wat. Ik zou met hiermee stoppen en mensen zoeken die jou echt waard zijn. En waarbij alles van 2 kanten zou kunnen komen.

Allebei niet.nepvriendis eff iets anders.Je kan een vriend geen nepvriend noemen als het alleen om geld gaat.Misschien komt diegene wel uit zijn warme nest om jou s,nachts effe in Arnhem op te halen.En iemand die alles voor je betaalt hoeft perse ook niet je vriend te zijn.En geen vrienden is helemaal niks.

Nepvrienden zijn geen vrienden dus de vraag luid Geen vrienden of geen vrienden, dus geen vrienden.

om te weten of ze echt je vrienden zijn, wees gewoon eerlijk wat je ervan vind dat je alles moet betalen en dat ze gewoon de rekening moet delen.of van te voren afspreken dat je de rekening deelt. Toegevoegd na 5 minuten: En het is beter om geen vrienden hebben dan nep vrienden waar jij dan alles voor moet betalen....1 en zijn niet eens vrienden+ je moet voor je vrienden betalen die die niet eens je vrienden zijn, dat is wel heel erg zonde van je geld, terwijl je gewoon jezelf kan verwennen lekker shoppen voor je zelf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100