Wat verdient een bedrijfsleider van de ETOS of de Kruidvat of de Zeeman of een andere winkel van een grote organisatie?

Ik ben bedrijfsleidster bij Blokker en mijn collega,s klagen weleens over hun salaris. Ze zouden ergens anders VEEL meer kunnen verdienen maar gaan nooit weg dus vraag ik me af of dat nou echt zo is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

In de CAO voor de Drogisterijbranche gelden vanaf 1-8-2008 de volgende schalen:
Brutoloon per maand bij functiegroep 4 minimaal 952,38 voor een 18-jarige en maximaal 1.891,93 voor anciënniteit 6, en bij functiegroep 5 minimaal 1.372,45 voor een 20-jarige en maximaal 2.005,77.
Daarbij komt nog sinds 01-10-2009 1% salarisverhoging.

Functiegroep 4:
Zelfstandige werkzaamheden waarvoor in ruime mate vak- en bedrijfskennis nodig is en waarbij leiding wordt gegeven aan enkele medewerksters in de functiegroepen 1, 2 en 3. Het bezit van het Vakdiploma Drogist of het diploma Assistent Drogist is een vereiste om voor de functie van waarnemend bedrijfsleidster of assistent filiaalmanager in aanmerking te komen.
Functiegroep 5:
Zelfstandige werkzaamheden waarvoor bijzondere vak- en bedrijfskennis nodig is, alsmede het volledige beheer van een drogisterij waarin maximaal 5 fulltime equivalenten (fte's) werkzaam zijn. Het bezit van het Vakdiploma Drogist is een vereiste om voor de functie van bedrijfsleidster, filiaalmanager of filiaalbeheerder in aanmerking te komen.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een teamleider bij AH krijgt 12euro p.u. als 18 jarige, bedrijfsleider waarschijnlijk meer