Hoe worden de mensen behandeld in Noord-Korea?

Er is een vraag gesteld over dat de voetballers in een werk kamp komen.
Krijgen de burgers daar de waarheid te horen over hoe hun elftal speelt, maar krijgen ze ook het juiste nieuws te horen wat zich in de wereld afspeelt?
Wat gebeurd er met noord-Koreanen als ze zich verkeerd gedragen?
Misschien weten jullie nog iets te vertellen hierover wat ik niet gevraagd heb. Zeg het dan gewoon. Ben erg nieuwsgierig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Er heerst hongersnood, er is voortdurend censuur en "stasi"-achtige toestanden.En dan de vreselijke absurde adoratie en verheerlijking van DE dictator. Ga er niet heen tenzij je jezelf een geweten wil schoppen tegen alle onrechtvaardigheid in de wereld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mensen in N-Korea leven in onderdrukking.
Afgelopen week hoorde ik dat omdat ze bang zijn dat er onderdanen gaan vluchten er niet 1 N-Koreaan op de voetbal tribunes zit maar allemaal ingehuurde chinezen.
Van de voetbal organisatie is er al 1 vandoor en ze willen niet bekend maken wie dat is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in youtube zoekt naar North Korea Documentary, vindt je echt een hoop over het leven daar. Interessant om te zien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze geeft wel een (ernstig) beeld van een gezin daar: http://www.youtube.com/watch?v=QSrcLC6Zz54
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja... Het is een communistisch land. Er zijn zelfs bij de WK in Zuid Afrika ( bevestigd ) 4 Zuid Koernen Verdwenen. Waarschijnlijk gevlucht ( zou ik ook wel hebben gedaan ze worden zeker slecht behandelt in Noord Korea de burgers) Als je verkeerde dingen doet in Noord Korea of iets verkeerds zegt dan kun je je zelf zwaar in de nesten brengen. Het gaat tenminste zwaar aan toe daar in Noord Korea mag ik hopen voor ze dat ze ooit hun vrijheid weer terug krijgen