Koop een reiniger voor het zwaardere werk zoals trinatriumfosfaat (TSP). Een krachtige reiniger zal je ervan verzekeren dat alle andere elementen van de urine (zoals de bacteriën) volledig verwijderd zijn en de enzymatische reiniger kan sneller werken om de urinezuurkristallen op te lossen.Zorg ervoor dat je een beschermende bril en rubberen handschoenen draagt, aangezien TSP je huid kan beschadigen.
Meng TSP in een emmer heel heet water in een verhouding van 120 ml op elke 4 liter water.
Als je geen krachtige chemicaliën als TSP wilt gebruiken, probeer dan in plaats daarvan schoon te maken met een mengsel van water en azijn (2 delen azijn op 1 deel water)
fremar
3 jaar geleden
Je hebt een reinigingsmiddel met enzymen nodig. Je kan bij de dierenspeciaalzaak middelen als urine-off kopen, of bij de supermarkt de spray Alle nare geurtjes weg, van HG (niet te verwarren met de spuitbus Alle nare luchtjes weg. Ook kan je meerdere malen een emmer met heet sop van Bio-Tex groen over je balkon kieperen en bezemen.
3 jaar geleden
gast108510
3 jaar geleden
Ik heb Biotex in poedervorm, kan ik dat ook gebruiken en in welke verhouding?
Rieneke1
3 jaar geleden
Bio-tex in poedervorm is prima. In de verhoudingen heb ik me nooit zo verdiept, ik gebruik meestal zo ongeveer een theekopje poeder op een volle emmer water.
Ik zou witte huishoudazijn erop gieten, in laten trekken en vervolgens de vloer schrobben. Huishoudazijn kun je voor heel veel schoonmaakwerkzaamheden gebruiken en het resultaat is perfect!
3 jaar geleden
Denkdat de beste optie die je kunt kiezen gewoon supermarkt bleekmiddel is.

Success