Is het toegestaan dat men met zo'n vuvuzela de hele buurt loopt gek te toeteren ?

Toegevoegd na 12 minuten:
Eigenlijk abnormaal die dingen, alsof er een vrachtwagen staat te toeteren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Inderdaad overlast is overlast zoals een voorganger al stelt. Rare is dat de wijkagent weer moet gaan bemiddelen. Ga eerst zelf met de toeteraars / overlastgevers overleggen. Een redelijk verzoek tot stilte wordt meestal aan voldaan. Mocht dit nu niet lukken dán kan er gedacht worden aan politie of wijkagent. Veel sterkte de komende weken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tussen 7 uur 's ochtends en 22.00 uur 's avonds mag je zoveel toeteren als je wil. Daarvoor en daarna is er sprake van burengerucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja binnen bepaalde uren, maar als je er echt last van hebt kun je de wijkagent inschakellen, die gaat dan bemiddelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, overlast is overlast, ook overdag.

Het probleem is alleen dat het subjectief is wat overlast is. De wijkagent inschakelen zoals mijn voorganger zegt kan inderdaad een goed idee zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig is die irritante toeter verboden op de school waar ik ongeveer tegenaan woon. Ik word ook al veelgeplaagd door kerkklokken..
Ondingen zijn het die voor kinderen ook nog eens gevaarlijk zijn, want ze toeteren elkaar rechtstreeks mee in de oren. Dit is niet alleen een bron van schrik, maar kan ook schade aan het gehoor toebrengen. Blijvende schade.
Dus, wat mij betreft: inleveren die dingen bij de gemeente. Beloon het maar met een kleinigheid (net als die kerstboomkwartjes) om het te stimuleren.