Mijn ex wilt mij aangeven bij de politie voor mishandeling wat niet gebeurd is. Krijg ik problemen?

Ik heb haar meerdere malen weg geduwd omdat ze me aanvloog. Ze heeft een heftige vorm van borderline en slikt daar zware medicatie voor. Ik heb niet eens een klap uitgedeeld en ze zit zogenaamd onder de blauwe plekken. Ze sloot me op en ik dreigde de politie te bellen als ze niet open zou doen. Dus ik 112 bellen en zij vloog me aan en schreeuwde alles bij elkaar. Ik duwde haar weg en ze viel hard. Uiteindelijk deed ze de deur open. Blijkbaar als je 112 belt wordt alles opgenomen. Dus dat kan ik dan als bewijs gebruiken dat ze me op heeft gesloten want dat vertelde ik de politie ook op dat moment, de politie hoorde haar ook agressief schreeuwen. Als ik daar aangifte voor doe. Staat daar een straf op dat ze me had opgesloten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zou kunnen, ik zou het wel melden, waarschijnlijk krijgt ze een waarschuwing. Misschien is het handig om een straatverbod te vragen... Klinkt heftig, maar stel je voor dat ze wraak wil, niet echt fijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100