Bestaat er ergens een echte altruïstische samenleving of zijn er groepen die daarin experimenteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Altruïsme is geen eigenschap,die permanent aan je blijft kleven.Een heel enkele keer kan men een opwelling weleens altruïstisch zijn,maar dat er een groep zou bestaan die doorlopend altruïstisch is,is in strijd met de menselijke aard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ zo is dat Kees ;)

Andere antwoorden (1)

Ik denk in alle kloosters, met name waar Aziatische monniken leven. Maar zelfs dan moet je je afvragen hoe altruïstisch ze zijn. Het blijven mensen.