Kunnen wij vertrouwen op de volgende generatie?

Kunnen wij vertrouwen op de volgende games playstation chips mc donald, en waarom zou ik bewegen, en werken generatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja, dat kan.
ik ben 13 en ik denk van wel .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als niemand op 'de volgende generatie' vertrouwt, zal de volgende generatie zich daar vanzelf naar gaan gedragen. De volgende generatie zal zo behandeld moeten worden dat die zich vanzelf verantwoordelijk gaat voelen voor de maatschappij. De ene generatie kan niet slechter zijn dan de andere generatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Als je zo wantrouwend bent over de 'volgende generatie' moet je je eigenlijk afvragen of die volgende generatie op de huidige generatie kan vertrouwen. Je bent zoals je wordt opgevoed. Dus als de volgende generatie het volledig verpest hebben ze dat voor een groot deel aan de huidige generatie te danken.

Maar wat mij betreft, ja natuurlijk wordt dat wat. Het is normaal om te denken dat de volgende generatie nergens komt. Niet verwonderlijk, de jeugd is nog niet volledig ontwikkeld, hebben onvolwassen hersenen en een mentaliteit die daarbij hoort.

Ik twijfel er geen seconde aan dat ook de volgende generatie (welke leeftijden vallen volgens jou onder deze generatie?) gewoon doorgaat en nieuwe dingen ontdekt, geinspireerd is en probeert de wereld te verbeteren (en daar net als iedereen grotendeels niet in slaagt).

Ik heb volledig vertrouwen in de volgende en vorige, en alle volgende generaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat jou beeld van de volgende generatie vertekend is. Mensen die videogames spelen, chips eten, naar de macdonalds gaan, zijn net per definitie nutteloos en crimineel. In tegen deel, de meesten doen het met mate en zijn niet crimineel. Ook is er maar een heel klein deel dat niet beweegt of wil werken.

Het antwoord is ja, we kunnen vertrouwen op de volgende generatie en wat je aangeeft in je vraagstelling, dat de volgende generatie lui is, is onjuist.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wordt een beetje moe van die "die jeugd van tegenwoordig deugd niet" mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gedoe over "de volgende generatie" is al zo oud als de mens, en tot nog toe lijkt het toch telkens goed te gaan. Sterker nog, het lijkt - ondanks duivelse invloeden van dingen als rock-'n-roll, films, voertuigen die sneller bewegen dan 5 km/u, en de vele andere dingen die de wereld zouden gaan vernietigen - steeds beter te gaan.

Het is heel merkwaardig, maar elke generatie jongeren is in het verleden op gegeven moment volwassen geworden. Je zou het niet verwachten, maar toch is het zo.

Maar áls er ooit een generatie aankomt die er écht niets van bakt, en er écht een puinzooi van maakt, dan kunnen we daar maar 1 groep de schuld van geven, en dat is de generatie die die generatie gevormd heeft.

Als je de volgende generatie niet kunt vertrouwen, geef je eigenlijk aan dat je het niet eens bent met de manier waarop de huidige generatie de volgende klaarstoomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor waarom niet.! Er is niks mis mee met de komende generatie...
De volgende generatie is de toekomst.!
En aan de toekomst moet je gaan vertrouwen.
Hoe de eerdere generatie aan ons heeft vertrouwd, moet wij de komende generatie ook kunnen vertrouwn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om het even heel bot te zeggen: je zal wel moeten.

Je hebt nu even heel kort door de bocht iedereen over één kam geschoren en dat verdient de meerderheid niet.

Jij had weer dingen die de generatie voor jou niet had net zoals deze generatie weer met dingen zit die er vroeger niet waren. Er zal altijd verandering zijn, hetzij goed, hetzij slecht, dat betekend niet meteen dat de mens slechter af is.