Laten wij voor de volgende generatie een mooie wereld achter?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat hangt er vanaf wat je mooi noemt. Vergeleken met de Middeleeuwen, hebben we nu een mooiere wereld. Qua kennis en gezondheid zijn we er op vooruit gegaan. Maar als je kijkt naar het milieu en oorlogen, is dat niet veranderd en zal het ook nooit veranderen. Dus ja, we laten in zekere zin een mooiere wereld achter voor de volgende generatie.

Alleen in de rijke landen. Daar nemen de welvaart en de levensverwachting nog steeds toe. Helaas moet deze vraag anders worden beantwoord in de derde wereld.

Als je deze wereld mooi vindt,dan heeft mijn generatie voor jou een mooie wereld achter gelaten. Ik zal voor een volgende generatie niets meer achter kunnen laten.

Nee ik denk van niet, ik denk dat ze kunnen puinruimen, en de rotzooi waar wij met zen allen verantwoording voor dragen! Mogen opruimen!

voorlopig doen we daar niet echt ons best voor, maar misschien gaan we ons leven ooit nog eens beteren.

Ik hoop van wel, want technologie groeit elke dag.!

Wanneer jullie de olievlek bij de Golf van México opruimen ben ik al aardig tevreden.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100