Dat hangt er vanaf wat je mooi noemt. Vergeleken met de Middeleeuwen, hebben we nu een mooiere wereld.
Qua kennis en gezondheid zijn we er op vooruit gegaan.
Maar als je kijkt naar het milieu en oorlogen, is dat niet veranderd en zal het ook nooit veranderen.

Dus ja, we laten in zekere zin een mooiere wereld achter voor de volgende generatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Alleen in de rijke landen. Daar nemen de welvaart en de levensverwachting nog steeds toe.
Helaas moet deze vraag anders worden beantwoord in de derde wereld.
13 jaar geleden
Als je deze wereld mooi vindt,dan heeft mijn generatie voor jou een mooie wereld achter gelaten. Ik zal voor een volgende generatie niets meer achter kunnen laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik denk van niet, ik denk dat ze kunnen puinruimen, en de rotzooi waar wij met zen allen verantwoording voor dragen! Mogen opruimen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorlopig doen we daar niet echt ons best voor, maar misschien gaan we ons leven ooit nog eens beteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop van wel, want technologie groeit elke dag.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer jullie de olievlek bij de Golf van México opruimen ben ik al aardig tevreden.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+