Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat hangt er vanaf wat je mooi noemt. Vergeleken met de Middeleeuwen, hebben we nu een mooiere wereld.
Qua kennis en gezondheid zijn we er op vooruit gegaan.
Maar als je kijkt naar het milieu en oorlogen, is dat niet veranderd en zal het ook nooit veranderen.

Dus ja, we laten in zekere zin een mooiere wereld achter voor de volgende generatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Alleen in de rijke landen. Daar nemen de welvaart en de levensverwachting nog steeds toe.
Helaas moet deze vraag anders worden beantwoord in de derde wereld.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als je deze wereld mooi vindt,dan heeft mijn generatie voor jou een mooie wereld achter gelaten. Ik zal voor een volgende generatie niets meer achter kunnen laten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik denk van niet, ik denk dat ze kunnen puinruimen, en de rotzooi waar wij met zen allen verantwoording voor dragen! Mogen opruimen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorlopig doen we daar niet echt ons best voor, maar misschien gaan we ons leven ooit nog eens beteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop van wel, want technologie groeit elke dag.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer jullie de olievlek bij de Golf van México opruimen ben ik al aardig tevreden.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding