Er zijn welliswaar 18.000 gv-ers geregistreerd in de afgelopen periode, maar daarvan zijn er grofgesteld altijd een stuk of 100 maximaal echt actief te noemen (meer dan een incidentele vraag).
Met 16miljoen landgenoten is de kans dat je op straat een mede-gv-er tegenkomt dus ongeveer 1 op 160.000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus dat diegenen die echt actief achter de computer zitten geen tijd over hebben om op straat te komen, dus die kom je nooit in het wild tegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha; zo had ik het nog niet eens bekeken :lol:
Dus eigenlijk is het NOG minder....

Andere antwoorden (5)

Volgens Goeie Vraag zijn er meer dan 18.000 GV gebruikers. De kans is dus redelijk groot dat je af en toe mede GVérs tegenkomt. Je zult ze echter alleen niet herkennen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij deze persoon medailles op zijn borst heeft, dan is het Antwoordman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ;)
Van de 1000 mensen is er gemiddeld 1 gv'er bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ AlphaLimaSierra kans is redelijk klein dan.

18.000:16.000.000*100=0.1125 %

uitgaande van 16 miljoen inwoners, en 18000 gv gebruikers.

@ enzoenzo

16.000.000*1/1000=16000 van de 16.000.000

16000:16.000.000*100=0.1%

ik schat de kans dus aardig klein in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ze op straat tegen komt is moeilijk te zeggen omdat zij niet een bordje of iets anders zichtbaar dragen met de tekst erop : ik zit op gv
Maar je kunt wel af entoe zien aan hun profiel en hun sit'e
waar zij wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IN ENSCHEDE is de kans het grootst,er zitten er 4 op van de echte actieve leden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een + er meld zich er al een groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het staat niet in mijn profiel, maar daar zit ik ook vlakbij en dus regelmatig in ; da's al 6 dan.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou Marleen welkom dan .