Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je erachter waar iemand woont?

Ik weet elleen zijn namen en welke stad hij woont. Hij is niet zo lang geleden verhuisd binnen dezelfde stad. Alleen zijn oude nummer is bekend bij de telefoongids en 1888. Welk nummer kan ik bellen om achter zijn adres te komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
20.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Of 1888 een vertraging heeft en dat je dus een tijdje moet wachten weet ik niet.
Diegene moet wel gevonden willen worden.
Bij een geheim nummer of alleen nog maar een mobiel nummer dat niet in het telefoonboek staat wordt het lastig.
Anders google proberen, misschien heb je geluk en staat ie bijvoorbeeld met adres op de website van z'n voetbalclub)
Kvk.nl als ie een bedrijf heeft (ook zzp)
(Of vrienden maken die bij de belastingdient werken, daar weten ze alles, maar mogen ze natuurlijk niks vertellen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, misschien ken je iemand die voor je in LRD, GBA of Suwinet-Inkijk kan kijken.
Zwaar verboden overigens en absolouut tegen alle privacy regels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer hem direct te benaderen via Hyves, Facebook of Linkedin...(misschien heeft hij daar een profiel aangemaakt)? En als je het niet direct wilt doen misschien een dat een van zijn "vrienden" in deze profielen je aan zijn adres kan helpen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens een aantal zoeksites of op een forums die daar voor zijn opgericht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer na te gaan of je weet waar je familie, vrienden of kennissen van diegene kunt vinden. Die hebben mogelijk wel een verhuisbericht gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding