Is denken belangrijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik denk de hele dag aan jou.

Het beste antwoord

Denken is belangrijk, want als we niet zouden denken en beredeneren dan zou het een chaos worden.
Maar denken met je hart, dat is het allerbelangrijkste.
Dat we ons laten leiden door ons hart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Elke seconde!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het denken brengt je oplossingen tot allerlei confrontaties die je tegenkomt in het leven. Het is zeer belangrijk want het bepaalt delen van je leven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet. De meeste mensen blijken vrolijk door te leven daarzonder.
13 jaar geleden
Ik denk van NIET.

Ervaren is er ook als je niet denkt, dus ervaren is belangrijker dan denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja denken is belangrijk. Zonder denken zou je geen goede beslissingen kunnen maken, misschien alleen op geluk. Denken is nodig om ervaringen te kunnen verwerken en daardoor te leren. Zonder leren zou je geen taal spreken, niet zinderlijk zijn, geen baan kunnen krijgen.

Daarintegen. Zonder denken zou je dat ook allemaal niet willen. De vraag is wat degene wil met zijn leven. Leeft hij onafhankelijk, weg van de maatschappij, dan hoeft hij niet te denknen. Maar om te kunnen functioneren in een maatschappij moet je toch echt wel kunnen denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder denken zijn we als dieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 :-)
Ja,kijken denken en doen zijn 3 belangrijke dingen.