Wat kost het EURO Songfestival ons, en wat leverd het (economisch gezien) op bij winst?

Waarvan wordt de deelname bekostigd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

niets begreep ik, het is opgezet door onderrnemers en de commercie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het levert niets tot weinig op in geld gezien.
Meer een beetje publiciteit.
Nou positief niet echt voor Nederland.

Het kost alleen geld en nog meer als Nederland zou gaan betalen om de halve finale over te slaan om direct in de finale te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het levert roem een eer op. Verder wordt het bekostigd door deelnemende omroepen en adverteerders (Ster, enz...).