Wie of wat heeft meer doden op zijn geweten, Hitler of Islamitische Staat?

6 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hitlfer...door zijn oorligszucht en in de vernietigingskampen. Maar staar je niet blind op hem alleen. Ook Stalin, de Belgische koning Leopold II ens jebben miljoenen mensen op hen geweten. En langer geleden molde de inquisitie alles en iedereen die niet genoeg volgens het katholieke geloof leefde.Het is dus al vaak gebeurd.
Z512099
6 jaar geleden
Mao Zedong en Stalin, dat waren de grootste killers ( allebei communisten).
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Dat weet ik inderdaad. Alleen denk ik dat van Hitler, Stalin en Zebong, Hitler de meest bekende is. Daarom vroeg ik het mij af. Tussen Hitler en IS.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
IS heeft nog niet een wereldwijde oorlog gestart IS wel, maar het komt meer door dat de andere kant zich inhoud en geen massa vernietingswapens gebruikt. Maar in de strijd van IS en tegen IS vallen veel doden, dus vergelijking tussen Stalin, Hitler enz en IS is duidelijk. Maar in het conflict tegen en van Hitler zijn meer doden gevallen. En de verliezer betaald de rekening.

Antwoorden (1)

SimonV