Hoe kan je een boot krijgen op de gay parade?

voor 2018

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
LeonardN
6 jaar geleden
Wil je een plek regelen of daadwerkelijk een boot?

Antwoorden (2)

Deelnemers die mee willen doen met de Botenparade kunnen zich tussen 5 januari en 5 februari 2018 inschrijven via de website. De ingezonden concepten zullen worden beoordeeld door een ballotagecommissie en de inschrijvingen die het beste aansluiten bij het thema krijgen een plek in de parade. Op 11 februari worden in de Sugar Factory de deelnemers bekend gemaakt.

https://pride.amsterdam/events/canal-parade-2018/
SimonV
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Dat gaat toch om de plek, niet om de boot, of mis ik nu wat?
SimonV
6 jaar geleden
Wellicht heb je gelijk.
Toch lees ik de vraag meer als "Hoe kan ik (toestemming voor) een boot krijgen?".
Of "Hoe kan ik ook deelnemen aan de parade (met een boot)?".
LeonardN
6 jaar geleden
+Ik zie hem nu ook.
Als je een plek bemachtigd hebt kan je hier een boor huren:

http://gayprideboothuren.nl/

Maar je kan er ook een lenen of kopen natuurlijk.
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Leuk opgelost! Plus.