Welk deel van het menselijk leven heeft de meeste kans op vooruitgang of evolutie?

Is het de maatschappij,of de ziel?Het menselijk lichaam of iets anders..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De materieel mens, de materieel menselijkheid als een geheel, de spiritueel mens en de spiritueel meneslijkheid ontwikkelen voortdurend.
Alles hangt van elkaar af. De mens ontwikkelt zijn ego met rampzalig gevolgen voor de menselijkheid, tegelijk begrepen meer en meer mensen dat een verandering moet komen.
Dat zorgt voor een spiritueel evolutie en verder ontwikkelen van de menselijkheid.
Ken Wilber heeft een hele mooie theorie die de menselijk ontwikkeling uitlegd. Kijk op: http://www.kenwilber.com/home/landing/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

s'mensens leeftijd.Maar niet door evolutie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat vrouwelijk lichaamshaar er langzaam uit evolueert. Zou wel handig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien ik niet weet of een ziel evolueert, is het antwoord volgens mij dat de maatschappij het snelste veranderd, en daarna het menselijk lichaam.

Toegevoegd na 56 seconden:
(Veranderd of evolueert)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ziel zal evolueren.
De innerlijke kennis zal alleen maar toenemen en groeien.