Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk deel van het menselijk leven heeft de meeste kans op vooruitgang of evolutie?

Is het de maatschappij,of de ziel?Het menselijk lichaam of iets anders..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
516

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De materieel mens, de materieel menselijkheid als een geheel, de spiritueel mens en de spiritueel meneslijkheid ontwikkelen voortdurend.
Alles hangt van elkaar af. De mens ontwikkelt zijn ego met rampzalig gevolgen voor de menselijkheid, tegelijk begrepen meer en meer mensen dat een verandering moet komen.
Dat zorgt voor een spiritueel evolutie en verder ontwikkelen van de menselijkheid.
Ken Wilber heeft een hele mooie theorie die de menselijk ontwikkeling uitlegd. Kijk op: http://www.kenwilber.com/home/landing/index.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

s'mensens leeftijd.Maar niet door evolutie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat vrouwelijk lichaamshaar er langzaam uit evolueert. Zou wel handig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien ik niet weet of een ziel evolueert, is het antwoord volgens mij dat de maatschappij het snelste veranderd, en daarna het menselijk lichaam.

Toegevoegd na 56 seconden:
(Veranderd of evolueert)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ziel zal evolueren.
De innerlijke kennis zal alleen maar toenemen en groeien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding