Hoe kan men het aantal inwoners in bepaalde radius bepalen?

Ik wil graag weten hoeveel inwoners binnen een straal van 50 kilometer van mijn woonplaat wonen. Is daar een bepaalde site voor?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (1)

Je kunt dit bij benadering berekenen via onderstaande site kilometeraftsanden.nl. Je kiest een locatie en een cirkel met een bepaalde straal en dan krijg je een berekening van het aantal inwoners.