Hoe kan ik ervoor zorgen dat iemand die inbox berichten blijft sturen en ik ben daar niet van gediend dat deze daarmee ophoudt...?

Met andere woorden ''Hoe blok ik iemand?''
Ik blijf aan de gang om misbruik te melden en ik krijg elke keer inbox berichten terwijl ik iemand vraag daar mee op te houden. Kun je iemand blokken?

ik heb het dus over goeievraag inbox berichten he? niet in mn eigen mail..;-)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke Email programma gebruik je (online, office oulook, outlook express etc)?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee ik bedoel de inbox berichten van goeievraag.nl

Het beste antwoord

Alle antwoorden tot nu toe gaan uit van e-mail, maar de vraagsteller bedoelt kennelijk de privéberichten hier op goeievraag.nl.

Als je dit probleem hebt lijkt het me toch handig om via de contactoptie aan de beheerder(s) te vragen om met enige spoed een functie zoals een ignorelist in te voeren en tot de tijd dat het verzoek is uitgevoerd zul je dan denk ik niet ander kunnen dan de berichten zelf negeren.

Vreemd eigenlijk dat deze functie (ignorelist) nog niet bestaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je bv IncrediMail gebruikt kun je de persson/bedrijf blokkeren en terug'kaatsen', het lijkt dan een onbestelbaar bericht. De verzender zal dan meestal denken dat je een ander mail adres hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb het dus over goeievraag inbox berichten he? niet in mn eigen mail..
;-) kun je iemand blokken hiervoor?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ok
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik meen de dat de het om de eigen inbox ging
Je kunt toch een regel (rule) aanmaken zodat zijn email direct wordt verwijderd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens mij kan dat ook in de instellingen ( vinkjes weghalen )

Bij e-mail notificatie