Waar verdien je goed en leer je goed en snel Engels spreken?

Ik wil voor een periode in het buitenland gaan werken tot ik met mijn volgende studie begin in september 2017. Nu is mijn Engels goed maar niet vloeiend. Waar kan ik naar toe om goed Engels te leren en daarnaast lekker te verdienen? Canada trekt mij zeer, maar geen idee waar de mogelijkheden liggen en hoe ik die mogelijkheden vindt... Hulp is zeer welkom!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lekker verdienen als wat?!?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Doet er niet toe. Weet nog niet wat ik precies wil gaan doen, daarom ook een zeer brede studie gekozen. Alles interesseert me momenteel ook, dus wat precies maakt niet uit.
Ritsuka
7 jaar geleden
Zit een groot verschil tussen salaris van putjesschepper en bankier.
Ligt ook je opleiding, en waar ze je willeen aannemen
paulus811
7 jaar geleden
Ik werk nu 4 jaar in de VS en spreek je nog steeds niet vloeiend Engels. Vergis je ook niet in het traject om een werkvisum te krijgen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"dus wat precies maakt niet uit."
Als het maar goed schuift....

Antwoorden (1)

Wil je 'slang' leren , Amerikaans of Canadees Engels leren? wil je veel geld verdienen? Wat precies is je doel? "Vloeiend Engels".

Snel goed Engels leren èn goed verdienen?

Het doet er eigenlijk niet zo toe als wat je gaat werken, achter de bar staan is natuurlijk altijd beter dan de afwasmachine in de relatieve stilte van de keuken te vullen, qua verdienste, maar ook omdat je achter de bar met meer mensen in aanraking komt.

Waar het eigenlijk op neerkomt is een plek te vinden waar je -in je eentje tussen de Engelsen/ Engelstaligen kunt werken/leven op een plek waar je niet doodstil moet zijn-. Dus er moet mogelijkheid zijn om te praten met elkaar tijdens het werk en jij moet de enige anderstalige zijn. Engels moet gewoon de enige taal zijn waarin je je moet uiten... and believe you me, dan leer je het wel!

Moet je meteen rijk worden? lijkt me je tweede doel en ook wat hoog gegrepen. De Engelse taal is je doel en veel belangrijker dan goed verdienen, dat komt daarna wel. Trouwens in een kroeg kun je ook aardig wat fooi verdienen.

Waar je goed verdient is bv in een goed lopende nachtclub , leer je daar goed Engels spreken, waarschijnlijk wel. Je zou eigenlijk je vraag moeten omdraaien. Waar kan ik goed Engels leren en ook iets verdienen om meer dan in leven te blijven.

Eerst het winterseizoen doorkomen in de wintersportgebieden. Kun je skiën? zoek een plekje waar veel Engelstalige skiërs hun vakantie vieren en in de zomer een plek in Spanje waar je nachtclubs hebt met allerhande jeugd. Maar ook in Groot-Brittannië zijn mogelijkheden, weet niet hoe het met seizoensarbeid zit daar.

U.S.A. (green card) lijkt me op een lijn te zitten met Australië, daar kom je binnen op een toeristenvisum en mag je beslist niet werken. Word je betrapt/gepakt op werken als toerist, volgt enkeltje retour Schiphol (en je mag 3 jaar niet meer binnen -Australië). Canada weet ik niet.

De simpelste manier lijkt me te gaan backpacken in een Engelstalig land dichter bij huis in Europa / Schotland, Ierland, Engeland (reken ik nog mee) en je met alleen Engels(en) bezig te houden. Verdiep je in de mogelijkheden dichter bij huis, in Europa, dat is overzichtelijker en stukken goedkoper qua reizen i.i.g.

Succes!

Toegevoegd na 11 minuten:
Daarnaast
-Taalcursus buitenland ook een mogelijkheid, daarnaast werk zoeken, afhankelijk waar ook dagelijks Engels spreken. (Engeland Ierland Malta Verenigde Staten)
-Engels taalreizen in London
-Cambridge taalcursus vanaf 16 jaar v/a 1 week!