Wat kan ik doen aan de geluidsoverlast van een buurman?

Ik heb sinds een aantal maanden last van de geluidsoverlast van een buurman. Ik woon in een hoekwoning en die ligt naast een parkeerplaats, waar meerdere buren hun auto parkeren. Sinds een aantal maanden veroorzaakt die buurman geluidsoverlast door harde muziek in zijn auto te draaien. Ik heb ook ramen ook die kant, dus ik hoor hierdoor steeds een stevige bas. Ook meent hij minutenlang de motor van zijn auto te moeten laten draaien, zonder enige aanwijsbare reden.

Die overlast veroorzaakt hij 's avonds laat, maar ook midden in de nacht als hij terugkomt van zijn favoriete hobby: houseparty's. Ik heb hem enige tijd geleden op zijn gedrag aangesproken en gevraagd te stoppen met de geluidsoverlast. Het werd een zeer onvriendelijk gesprek en sindsdien is hij gewoon doorgegaan met zijn overlast. Hij vindt mij een 'zeikerd', terwijl ik hem daarvoor nog nooit ergens op heb aangesproken. Wat te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Die man helemaal negeren en eventueel contact opnemen met de gemeente en de politie en dit alles melden. Verder doen of je het niet hoort. Het stopt dan vanzelf. Ook kun je met de rest van de buurt eens contact opnemen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100