Is het normaal om elke dag dezelfde vriendin over de vloer te hebben?

Uberhaupt elke dag volk in huis te hebben? (Als echtpaar, met inwonende kinderen gaat het al anders) Ik ben zelf opgevoed met het idee dat 2/3 dagen in de week meer dan zat is voor sociaal contact.

7 jaar geleden
2.3K
Rieneke1
7 jaar geleden
Jij bepaalt zelf wat in jouw huis normaal is toch?
loginabcde
7 jaar geleden
Gaat om vrienden van ons die elke dag dezelfde vriendin over de vloer krijgen. Vind het zelf een vreemde situatie maar ze kan volgens zeggen niet thuis zijn en moet op pad zijn. Ze heeft zelf meerderjarige kinderen en een man die dit het heel normaal vinden dat moeders dit doet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En die vrienden bepalen zelf of zij hun vriendin elke dag over de vloer krijgen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is een bijzondere situatie, maar 1 die dus gaat over allen volwassenen die dit allemaal zelf goed vinden.
Ritsuka
7 jaar geleden
Als beide partijen het contact leuk vinden, dan is er toch geen probleem?
Erna55
7 jaar geleden
Wil je weten of je het gedrag van je vrienden als " abnormaal" kunt bestempelen?
Waarom heb je hier een vraag bij ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
wat is normaal en wat niet,zolang iedereen er vrede mee heeft.is het normaal

Antwoorden (2)

Wat normaal is kan voor iedereen anders zijn. Soms hebben vrienden een band met elkaar die lijkt op een familieband. Vrienden die elkaar elke dag zien en op zijn minst laten weten hoe het is. Zolang iedereen zich er wel bij voelt die er bij betrokken is dan lijkt het mij prima. Indien er toch zaken gebeuren die niet horen dan moeten die vrienden zelf even de grenzen leggen.
7 jaar geleden
In eerste instantie ...wat is "normaal"? Dit betekent gemiddeld. Dus wat de gemiddelde Nederlander doet, wordt als normaal gezien.

(Nou is het heel discutabel of wat de gemiddelde Nederlander aan muziek mooi vindt .dus. normaal is, laat staan of het qua gedrag zo gezegd kan worden.)

Is het abnormaal?
Voor de een wel , de kluizenaar die niemand wil zien zeker. Voor een druk gezin , waar iedereen de hele dag in een uitloopt al stukken minder.
Ligt ook aan je leven, druk bestaan of niet, behoefte aan rust of niet.
Is het abnormaal? nee.

-Als iemand of een klein netwerk heeft of een hele goede vriendin waar je alles mee deelt, is het volkomen normaal.
-Ik ken mensen die iedere dag om 9 uur 's morgens iemand (dezelfde) op de koffie krijgen, ik moet er niet aan denken, maar voor hen is het volkomen normaal.

Antwoord
Is het normaal? ja.