ik zag een reclamebord langs de weg staan met de tekst; mijn collega geeft mij ongevraagd een schoudermassage'. Weet iemand waar dat van is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een onderdeel van de overheidscampagne tegen pesten, discriminatie en — seksuele — intimidatie op de werkvloer.

Aanleiding voor deze campagne is een onderzoek van kennisinstituut TNO, waaruit blijkt dat vorig jaar ruim 1,2 miljoen werknemers met dergelijk ongewenst gedrag op de werkvloer te maken hadden. Afgezien van persoonlijk leed is de economische schade ervan omvangrijk. TNO becijfert dat elk slachtoffer per jaar zeven extra verzuimdagen heeft, wat neerkomt op totaal €1,7 mrd loondoorbetaling door werkgevers.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ toen gaf ik hem ongevraagd een schop tegen de schenen (na de eerste en enige waarschuwing)
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Wat netjes van jou...ik had hoger gemikt... +
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bewust hoger mikken is kans op aanrichten van buitenproportionele schade ...
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Dat ging per ongeluk natuurlijk. Schrik reactie...