Het is weer Moederdag !@@ Bloemetje, luchtje of gewoon een mooie tekening ? Mama's help ons papa's !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een lekker een ontbijtje in elkaar zetten hoort er natuurlijk ook bij, dus vaders... zorg dat je zaterdag zelf de boodschappen doet en vergeet niet croissantjes, sinaasappeltjes en een eitje te kopen!

Het moge duidelijk zijn, dat niet de waarde van het moederdagkado, maar de manier waarop iets gegeven wordt bepalend is. Een klein aardigheid is in sommige gevallen al genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

een mooie tekening is toch altijd goed!
ik heb ze allemaal bewaard, vond dat altijd de mooiste cadeau's, helemaal omdat ze er altijd zo druk mee waren en geheimzinnig liepen doen, heerlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens de radioreclame een boek, want "van boeken krijg je nooit genoeg".
wat ik zelf voor mijn moeder heb gehaald is een autoradio, maar dat is omdat ze er een nodig had. Een lekker lichtje of een mooi boeket raakt nooit uit de mode, en een tekening is natuurlijk altijd leuk, lekker persoonlijk.

Toegevoegd na 25 seconden:
* ik bedoel natuurlijk een lekker luchtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeft niet veel te kosten, het is leuker als je er echt moeite voor doet. bijv een opscure lp die je moeder al tijden op cd zoekt downloaden en branden of via ebay vinden. ksot niks maar is leuker dan een magnetron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lekkere taart.
chocola doet het altijd goed.
Of gewoon een mooie tekening, dan kunnen alle moeder wel waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan een bloem en een tekening geven,is genoeg!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorrie, ik begreep de vraag niet.

Moederdag is een dag waarop je je moeder extra in het zonnetje zet.
Wat het best werkt is om iets persoonlijks te geven of te maken.
Wat je moeder lekker vind
of juist heel leuk vind om te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies s iets uit wat wat persoonlijker is.. iets waar ze het over heeft gehad..
Het mooiste cadeau voor een moeder is dat er aandacht aan haar besteed wordt, dat er naar haar geluisterd wordt.. (vooral als papa ermee te maken heeft)
Ga je geheugen eens af, is er iets waarover ze het vaker heeft?
Weet je niks te bedenken, maak moederdag dan een superverwendag voor moeders.. dat maakt denk ik meer indruk dan een algemeen cadeau..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze mama heeft altijd gezegd een dag vrij is genoeg in gezelschap van papa en de kinderen.
Dus blij met een tekening, een kleverig van de jam ontbijtje en een half mislukte hap, op zo'n dag is alles lekker.
Nu de dochters groot zijn en ze zelf kinderen hebben vind ik dat ze thuis moeten genieten maar ze komen toch altijd even langs en omdat ik een tuin liefhebber ben komt er dan wat voor de tuin. Een vogelnestkast, vogelbadje, emmer vetbollen, nieuwe struik enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Heerlijk, zo'n moederdag met zulke aandachtige kinderen. +1 (geef maar aan je kinderen, ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Ivana ik bof echt met die meiden van me en je hoort me dan ook niet klagen maar je kunt me zien genieten.
Dit wens ik elke moeder toe, maar helaas is dat niet altijd zo.
Een tekening, maar vooral verwennen, lekker bakkie koffie op bed, geen rommel op hoeven ruimen, niet hoeven koken,geen honden uitlaten.
Heb al duidelijk gemaakt ,dat ik 2 hele dikke boeken bij de bieb heb gehaald voor een zalige luie zondag :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het prachtig als er iets voor mij speciaal gemaakt is. De liefde en moeite die er in is gestoken doet zoveel meer als dure kadootjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef mijn moeder zondag een dagje kuren/ontspanning/saunadagje cadeau, kan ze heen gaan wanneer ze maar wil om even compleet te onthaasten en volledig te ontspannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat om het gebaar, als je aandacht & liefde eraan geeft is het altijd goed!