Is er al eens voorgesteld / besproken om de Olympische Spelen voortaan ALTIJD in Griekenland te houden? en wat zouden de voor- en nadelen zijn?

Niet iedere keer alles opnieuw bouwen, nee, gewoon onderhouden en 'duurzaam' hergebruiken dus.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, er is nog nooit voorgesteld om de Olympische Spelen altijd in Griekenland te houden. Een voordeel zou zijn dat de traditie van de Spelen in het land van oorsprong wordt gehouden. Een nadeel zou zijn dat andere landen geen kans krijgen om de Spelen te organiseren.
Bronnen:
5 maanden geleden