Wie verpleegt de gewonde Salah Abdeslam?

Gister werd de terrorist Salah Abdeslam opgepakt en daarbij werd hij geschoten in zijn knie. Wordt hij in het ziekenhuis dan door 'gewone' artsen/verplegers verpleegd? Of zijn hiervoor speciale mensen aangewezen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, hij wordt niet meer verpleegd, want dat is niet meer nodig. Hij zit nu in de cel.

http://www.nu.nl/algemeen/4233066/terroristen-abdeslam-en-choukri-ziekenhuis.html
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Dat is niet de vraag. Hij was gewond en wie heeft hem geholpen dat is de vraag.
escape
8 jaar geleden
Je snapt er niets van. Er wordt gevraagd "wie verpleegt...". En niet "wie verpleegde...."
ronron1212
8 jaar geleden
@escape gelukkig dat ik het niet snap en jij wel
ronron1212
8 jaar geleden
@escape dit was de vraag
Wordt hij in het ziekenhuis dan door ‘gewone’ artsen/verplegers verpleegd? Of zijn hiervoor speciale mensen aangewezen?
escape
8 jaar geleden
Klopt. Hij wordt helemaal door niemand meer verpleegd. Ingewikkeld hè?
ronron1212
8 jaar geleden
Klopt. Hij was opgenomen in het UMC Sint-Pieter te Brussel.
Hij mankeert niets ernstigs.
Hier is de verder berichtgeving
http://nieuws.vtm.be/binnenland/183254-abdeslam-wordt-vandaag-verhoord
Met vriendelijke groeten