duitsland dat zag je toen de euro er aan kwam

zonder duitsland geen euro

van geen één enkel ander land werd dat gezegd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Militair Engeland, financieel Duitsland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
militair rusland
financieel duitsland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het er op aankomt rusland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het hebt over mondiale invloed ga ik voor Engeland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deutschland Deutschland über alles.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duitsland en Spanje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus voor pluske
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spanje volgt na Griekenland en Portugal, zelfs Italie schat ik nog hoger in..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spanje ja...het gaat over politieke macht niet over economie ,heb jou ook plus gegeven ergens barca en lees ff sms van vanmorgen!
Het doel van het machtigste land om (voorlopig) onopvallend te blijven blijkt succesvol. China is al jaren het machtigste land van de wereld, zorgt door o.a. dat Amerika niet als een kaartenhuis instort om daarnaast te voorkomen dat alles wat China bereikt heeft wordt weggevaagd en de wereldeconomie tot stilstand wordt gebracht. China zal (helaas) niet kunnen voorkomen dat de wereldcrisis door zal zetten en er een enorme correctie zal plaatsvinden... Kan het helaas niet positiever brengen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijkt..vraag niet helemaal goed gelezen. We denken onterecht als Europa machtig te zijn laat staan dat we binnen Europa een ''machtig land'' hebben. Als ik moet kiezen is dit Duitsland maar ook zij zullen langzaam hun macht verliezen. Amerika, China en Rusland hebben geen enkel belang om Duitsland te steunen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zei ik vd week al Rusland en V.s zijn grootmachten zij spelen en bepalen t spel
Het machtigste land van Europa is de Verenigde Staten.

* het analyseren van deze uitspraak, laat ik aan
een ieder over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindelijk een goed antwoord!