Dieptepunten kroning in 1980..rellen.verder aanslag vorig jaar..hoogtepunten..geboorte kinderen kleinkinderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hier was ze behoorlijk hoog!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diepte punten de schandalen rondom haar vader Prins Bernard en de ziekte van Claus.
Hoogtepunten, haar huwelijk, de geboortes van haar kinderen en kleinkinderen.

Toegevoegd na 55 seconden:
Aanvulling diepte punten, het overlijden van prins Claus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vorig jaar in apeldoorn was haar dieptepunt

en haar hoogtepunt 2.2.2002 trouwen van haar zoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat deze poppenkast nog niet is gestopt kun je gerust een dieptepunt noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat mij betreft is het één 30-jaar-durend dieptepunt zonder ook maar het minste hoogtepuntje.
Erfopvolging is miserabel in alle opzichten. Voor mij is er maar één hoogtepunt mogelijk: dat is het moment dat de bestaande of aankomende vorst moet wijken voor een gekozen staatshoofd!
Lang leve de republiek!