Hoeveel mensen zullen er dit jaar weer zijn op koninginnendag?

Het is altijd een drukte van jewelste, maar hoeveel mensen zijn er nou ongeveer in de stad op z'n hoogtepunt?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik bedoelde A'dam, beetje laat maarach, beter laat dan nooit he

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke stad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat hij amsterdam bedoeld... daar is het altijd een gekkenhuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
utrecht is ook een gekkenhuis

Antwoorden (3)

In Nederland?

Ik denk zo`n 16 miljoen, verdeeld over alle dorpen en steden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is sterk afhankelijk van de stad waar je gaat tellen.

Het zullen er in de grote steden vast wat meer zijn dan in kleine stadjes.
13 jaar geleden
in wemeldinge denk 1000 meer asl normaal en de rest gewoon bij elkaar 16 miljoen.