In oostenrijk op vakantie gaan en daar je buurman tegen komen als buurman in je vakantiehuisje!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Dat ik ter wereld ben gekomen.
Uit miljoenen cellen ben ik het geworden.
Ook toevallig dat mijn ouders elkaar ontmoet hebben uit miljoenen mensen, ander was het feest ook al niet doorgegaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat geld toevallig ook voor alle anderen... Ze noemen dat namelijk IK
Midden in een wereldstad als Londen op de roltrap naar de metro een collega tegenkomen, waarvan ik niet eens wist dat die ook naar Londen zou gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ik minstens 4 mensen die rondom mij leefden gedurende 4 van mijn vorige levens in dit leven weer ontmoet heb, dat is toch bijzonder toevallig...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat was je vorige leven dan? Geloof je in reïncarnatie?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
IK weet dat het bestaat en ik ga je niet vertellen daarvan hier op de site... Dat is te privé...
Dat ik nu net aan het F5en was en deze vraag onder ogen kreeg :-) En verder natuurlijk de ontmoetingen met vrienden/vriendinnen enzo, dat is toch altijd toevallig dat je iemand tegenkomt in een andere stad of in een ander land.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou bijna zeggen: het zijn er zoveel. Daarentegen denk ik dat ik mijzelf gelukkig mag prijzen met het moment waarop ik mijn vrouw voor het eerst ontmoette. Echter geloof ik niet in 'toeval' in de zin van 'het gebeurde plotseling' en ook niet in 'het gebeurde met een 'reden''.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meest toevallige heb ik niet, zijn er zoveel dat ik niet kan kiezen. Natuurlijk bovenstaande antwoorden, maar ook de manier waarop ik aan mijn hond (mijn beste maatje) ben gekomen, hoe ik bij een hele andere studierichting terechtkwam dan ik eigenlijk had gekozen, dat ik mijn zus in italië tegen kwam toen we daar allebei op vakantie waren, enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die BVB;

Dat ik precies op mijn verjaardag ben geboren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ging me moeder bellen, maar zei wou mij ook net bellen dus was er iets raars aan de hand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee hoor dat is niet raar...het is eigenlijk heel natuurlijk dat je voelt dat je moeder in contact met je is...of dat zij voelt dat jij met haar contact maakt... maar meestal zijn we te druk bezig om het te op te merken
Volgens mij bestaan toevalligheden alleen omdat wij ze in ons hoofd maken: omdat wij 2 of 3 dingen menen te herkennen die volgens onze logica bij elkaar horen, maar niet vaak lijken samen te vallen, noemen we het toeval...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toeval is wat je toe valt :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het onderbewustzijn is sterker dan je denkt :P Ik geloof al een tijd niet meer in toeval
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al is het begrip "toeval" wel wat breder dan dat, zoals op vakantie gaan en daar je buurman tegen komen als buurman in je vakantiehuisje is toch wel erg "toevallig" op een andere manier :P
Op mijn backpackrondreis kris-kras door de VS drie keer dezelfde backpacker tegenkomen met weken en duizenden kilometers ertussen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Twee klapbanden op minder dan 200 meter van een garage en dan in frankrijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn leven bestaat uit toevalligheden... Ik hou er soms al expres rekening mee. Wanhoop niet, er komt altijd iets op je pad? Als je aan de rand van de afgrond staat, gebeurd er altijd iets. De ene brief van de belastingdienst waarop ze 7000 euro van ons vragen, een doodsklapper, maar tergelijkertijd een brief van de belastingdienst met een teruggave van 8000. Tja... wel humor. Het houdt je bezig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik nam de telefoon van de haak (...het is al enige tijd geleden) om een vriend te bellen en hoorde geen kiestoon. Opeens hoorde ik de stem van mijn vriend. Hij had juist mij gebeld maar m'n telefoon was nog niet overgegaan. Hij snapte mijn verbazing totaal niet, want hij wist natuurlijk van niets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat was toen ik nog op school zat en een leraar van mij ergens tegen kwam in een onbekend vissersdorp in het voormalig Joegoslavie tegenkwam tijdens de zomervakantie.

Dat vond ik wel het meest bizarre wat ik aan toeval heb meegemaakt.

Verder kan ik nog honderden voorbeelden noemen maar die zijn minder bizar.