alls je achter een telefoon nummer komt van een telefooncel kan je hem dan opbellen ?

ik wou me telefoon een telefooncel opbellen om mensen voor de gek te houden alls je uit zo telefooncel over de grens beld dan wordt voor die geene het telefoon nummer zichbaar

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar weet jij nog telefooncellen te vinden dan ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja nog een paar weet jij ook hoe zo telefoon nummer der uit ziet
Antoni
8 jaar geleden
In de stationshal van Schiphol staan nog telefooncellen, voorzover ik weet. Verder zou ik ze niet kunnen noemen...

Antwoorden (1)

In Nederland kan dat niet meer. Nederlandse telefooncellen hebben weliswaar een eigen telefoonnummer, maar dat wordt nooit gebruikt of gepubliceerd.

In het verleden zijn lijsten hiervan wel naar buiten gekomen, via het hackerstijdschrift Klaphek. Maar sindsdien zijn deze nummers afgesloten voor inkomende gesprekken. In het buitenland bestaat de mogelijkheid vaak wel om iemand in een telefooncel op te bellen. Dit kan een uitkomst zijn voor iemand zonder munten of telefoonkaart op zak. Van die mogelijkheid wordt wel eens misbruik gemaakt.

Wat jij wilt kan dus alleen in het buitenland.
Amadea
8 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Goeie link !
(Plus !)