je kunt het collectief bewustzijn niet wekken... het slaapt niet... het is niet voor niets BEWUSTzijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het collectief bewustzijn is eigenlijk bewustzijn van alle mensen bij elkaar dat zorgt voor bepaalde collectieve gevoelens die iedereen heeft en beleeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een collectieve gedachten, zijn gedachten die ongeveer gelijkstemmigen kunnen hebben. Collectieve gevoelens zijn een hoop mensen die hetzelfde voelen en dat het lijkt alsof je 1 met elkaar bent...maar je collectief bewustzijn wakker maken...volgens mij pit het niet :) maar je kan je er wel op een gegeven moment van bewust worden dat je het bezit en dat het ook een onderdeel van het mens zijn is ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het moment dat Nederland van Duitsland wint wek je het collectieve bewijstzijn dat je alle Nederlanders bij elkaar horen. Zo zijn er nog meer grote gebeurtenissen. Zoals dodenherdenking op 4 mei.