Wat zijn entrepreneurs?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha classic
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry, reactie op de verkeerde plek

Antwoorden (4)

Is Frans voor 'ondernemers'. Zakenlui dus. Google eens op George Bush en entrepeneurs voor een onpeilbaar dom citaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Entrepreneurs zijn ondernemers, een Frans woord dat ook in het Engels en Amerikaans zo gebruikt wordt (want een 'undertaker' is weer een héél ander beroep).
Ondernemers, zakenmensen, mensen met een eigen bedrijf of de baasjes van een grote onderneming dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een geheime Minnaar? Of zelfs twee?! Oei toch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet heb ik er zelfs drie ; ligt er vermoedelijk al eentje op bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je dan, om te compenseren. Ik heb ook al een tijdje een minnaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, gefeliciteerd ! Dan hoor je er nu helemaal bij !
Een entrepeneur is vaak een ondernemer die 'ongebruikelijke' projecten start, een van de bekendste in Nederland is wel Hennie van de Most. Hij weet vaak van overtollig onroerend goed - watertoren bij Zwolle, kerncentrale Kalkar - lucratieve ondernemingen te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die een zakelijke activiteit onderneemt.