voorjaar/zomer do's voor 2010

* Superkort, de benen mogen gezien worden
* Ecomode, natuurlijke en milieuvriendelijke producten
* Global, modeinvloeden uit andere landen/culturen
* Sportmode, mag in 2010 ook buiten de sportvelden
* Black and White, zwart/wit is in!
* 80ties, heftige kleuren en motieven
* Uniek, zelf aan de slag met de naaimachine
* Militairy, stoere legerbroeken en -jasjes
* Jeanslook

Op 12, 13 en 14 maart vond het evenement Vrouw ! 2010 plaats in het WTC Expo te Leeuwarden.
Thema: eigentijds, volwassen, elegant en op en top vrouwelijk.

Enne... mocht je als vrouw zijnde het roer in je leven volledig om moeten gooien om aan al die eisen te kunnen voldoen, dan wordt ons echt op alle fronten hulp geboden...

Modern Scheiden was daar namelijk alle dagen prominent aanwezig met een stand, waar je in alle rust informatie en tips kon krijgen.

Hoe je eerlijk, snel en rechtvaardig kunt scheiden, met de kinderen voorop.

bizar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Paaldansen in de kroeg

Toegevoegd na 35 seconden:
In Waddinxveen althans wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weg met de zongetinte huid, de bleke huid is weer in. Een wit snoetje staat meer garant voor een gezonde huid. Beroemdheden, zoals Nicole Kidman en Christina Aguilerageven het voorbeeld en ook de topmodellen op de catwalk ogen witter dan ooit.

Een porseleinen huid is het gevolg van een gezondheidshype die al langer gaande is. Zonnebanken lijken stilaan passé en ook de schadelijke gevolgen van de zon laten duidelijk hun sporen na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You made my day!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zon is schadelijk als je er uren in ligt te bakken, maar de huid wordt niet voor niks bruiner als de zon erop schijnt. Dat is pure bescherming van de huid tegen verbranding van de huid. Geef mij maar een ietwat getinte huid (absoluut geen neppe zonnebank-kleur, dat vind ik zo lelijk!), dat trekt mij meer dan een spierwit spook op de bank naast je. Je schrikt je dood als je 's ochtends wakker wordt..
Wat mij betreft de minirok.
Maardat hoop ik elk jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de do's en dont's even voor je nagezocht.. et voila, je gebed is verhoord! Kort is helmaal terug van weggeweest! Ik hoop dat het snel "technisch weer" wordt voor je :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We gaan een mooie zomer tegemoed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha, dat geld niet voor mij, met spillepoten en X-benen :-)
Misschien een veel te jonge vriend(La Paay)Ik bedank voor de eer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
strijken en zelf zorgen voor de kinderen. retro is weer helemaal terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natural beauty! Puur natuur is weer in, zowel in make-up als in kleding. Geen poespas meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuniekjes.
Oversized kleding.
Kleuren paars, groen, wit en de natureltinten (beige).
Ballerina's (schoenen).
Jaren 80 invloeden.
Enne....het badpak is weer terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zumba fitness.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opkomen voor je eigen smaak!
Durf te doen wat je zelf mooi vindt, en niet wat de grote mode/bedrijven vinden wat je moet dragen.