Hoe word ik minder lief?

Ik wil eens een tijdje leven als een bitch!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon blijven wie je bent! Je hoeft niet altijd even aardig te zijn, maar toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij zonder reden iemand een mep wilt verkopen dan vind ik jou al een bitch :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je in vredesnaam een TIJDJE een bitch willen zijn ? Het lijkt me een vrij definitieve keuze, waarmee je in korte tijd zoveel schade kunt aanrichten in je sociale leven, dat het ee eeuwigheid duurt om er weer vanaf te komen. Niet echt een tijdelijk iets dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan krijg ik wat mensen om me heen waar ik me eens heerlijk op af kan reageren;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@kwebbel wat een achterlijk idee is dit zeg, blijf zoals je ben. wees blij zoals je ben en ga geen stomme dingen doen. Een bitch worden beschadigt je image en dus je leven, dit is niet zomaar om te draaien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is hier trouwens iemand heel lief bezig, die iedereen allemaal +1 geeft :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een onzinvraag

Het beste antwoord

Kwebbel.. uiteindelijk trek jij als lieverd aan het langste eind.

Immers: wie goed doet, goed ontmoet.

Maar ik kan me je wens wel voorstellen. Ik zou zeggen, wordt lid van een toneelvereniging en zorg dat jij altijd de bitch mag spelen.

Dan heb je een beetje van beiden en lach je TOCH het laatst en het best!

;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (54)

word feminist
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als bitch moet je alleen maar minnen, maar toch bedankt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh! Ja das waar..Maar ik bedoel buiten gv om;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze wilde bitch worden, niet behaloos lesbisch ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ROLF............''behaloos lesbisch''...............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee niet rolf... (das mn vriend) ROFL..- _ -
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje ik volg je niet helemaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vouris... ROFL betekend: Rolling On Floor Laughing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ youris...je bent niet de enige
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dikke min van mij, als bitcherige feministe...........
Door alles op de man te spelen wanneer er iets fout gaat.
Veel aanmerkingen hebben op mensen werkt ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom een tijdje bij mij wonen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Steeds vragen aan mannen: wat kijk je naar me, heb ik iets van je aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is uitlokken tot geweld. Bij sommige mensen "knapt" er iets van binnen als dat tegen ze gezegd wordt. Pas maar op dus :P
Brutaal zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoppen met lachen, en stoppen met geven om wat andere mensen van je denken. Eerst aan jezelf denken en dan aan de rest.

Maar de wereld heeft een tekort aan lieve mensen, dus blijf aub zoals je bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand een nieuwe trui oid heeft zeggen: "bah wat lelijk."
Geen complimentjes meer maken.
Nieman helpen.
Iedereen afsnauwen.
Roddelen over iedereen.
Mensen uitschelden.
Arrogant kijken.

enz. enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen, blijf lekker jezelf. Je bent die je bent, daar ben je dan ook het beste in. Het andere zal je niet (volkomen) lukken en waarschijnlijk al helemaal niet extra vrienden opleveren.

Mensen zijn die ze zijn. Omdat er van die leuke verschillen zijn hebben we het samen gezellig... Althans.. :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minder "kwebbelen"en meer afzeiken,maar ik ben bang dat dat jou niet staat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik ook bang voor;-)
Onbekenden begroeten met scheldwoorden, iedereen beledigen, geheimen doorvertellen. Tja, genoeg keuzes. Maar als ik jou was, zou ik niet een bitch willen zijn. Eenmaal een bitch, bijna voor altijd een bitch. Mensen zullen erna altijd anders tegen je aan kijken. Je kunt ook een bitch spelen in een toneelstuk oid!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga slechte amerikaanse comedies kijken en doe je inspiratie op bij de queenbee. Tip: Mean girls!
(de titel zegt het al)
XOXO
Ps. Goed idee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef iedereen een grote bek.
Dring overal voor.
Denk alleen aan jezelf.
Houd met niemand rekening.
Heb schijt aan iedereen en vooral aan het commentaar dat er op je nieuwe gedrag gegeven wordt.

Heb je straks wel 'n probleem natuurlijk. Tegen de tijd dat jij klaar bent met de bitch uit te hangen heeft iedereen de pest aan je gekregen. En hoe denk je ervoor te zorgen dat ze je weer mogen? Als jij gaat zeggen dat 't maar een spelletje was zullen ze je nog minder mogen. Oplossing: hang de bitch uit tot je er genoeg van hebt. Daarna van werk en woonplaats veranderen. Misschien heeft je vriend je dan ook al gedumpt. Nou mooi toch?! Kan je gelijk met álles nieuw beginnen.

Dus Kwebbeltje, bezint eer ge begint. (Maar ik kan wel begrijpen dat je er soms naar snakt; wie niet? Soms wil je ze allemaal wel 'ns effe mores leren, ongeacht wioe die "ze" nou eigenlijk zijn. Grrrrrrrrrrrrrrrrr!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga te kleine schoenen en te klein (te strak) ondergoed dragen. Wordt je vanzelf chagerijnig.
14 jaar geleden
Wanneer je niet meer bang bent om afgewezen te worden.

Dan wordt je gewoon jezelf, zoals je bent.

Lief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet dan de reden zijn!
Kan niet anders;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja graag!
(nog zo'n lieverd in ons midden!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de mensen/vrienden die jou afwijzen, als je jezelf bent, zijn blijkbaar dan geen echte vrienden, dus dat is dan niet zo'n verlies ;-) Dan leer je je echte vrienden kennen, en de neppers vallen weg.
Van mij ook een + 10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooo Tamzz wat een plaatje! (hot DOG!)
Egoistisch worden, gemeen worden, iedereen uitfoeteren, alleen aan jezelf denken, niet aardig zijn, nou dan ben je al aardig op weg om minder lief te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dingen zeggen zonder er bij na te denken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meer met mij omgaan...ik geef je zo mn 06 in een pb....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gedraag je arrogant,als een narcist

voel en imiteer JR na van dallas

of negeer een hoop mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel simpel! Gewoon vragen op straat die tegenkomt. Of ze met jou willen doen. Je zou genoeg scoren.
Succes! Je vraag is opzich wel normaal. Maar je aanvulling vindt ik een beetje raar, leven als een bitch!.. Er is genoeg manieren. Zoek het maar op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ruzie zoeken, schelden, geen rekening meehouden, aan jezelf denken, etccc...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan een zogenaamde assertiviteitscursus doen. Wellicht wordt je er geen bitch, dat is ook helemaal niet nodig, maar je leert er wel op het juiste moment, en op de juiste manier, van je afbijten. Wellicht dat dat is wat je (denkt dat je) mist?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nobody likes a bitch..
Maar als je het dan toch wil doen stel ik een 'assertiviteits training' voor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ik zie nu net het antwoord boven me... -.-
Ach jah, great minds think alike.. right? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kattig doen en van je afmeppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL. +
Door later naar bed te gaan en vroeger op te staan.

Daar kun je een aardig ochtendhumeur mee kweken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wordt een terrorist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je lief om aardig gevonden te worden of ben je gewoon lief omdat je dat van karakter bent.
In het eerste geval inderdaad erover nadenken je anders te gaan gedragen in het tweede geval, gewoon jouw fijne karakter, niets mis mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist Pieker! +
Bij een sexlijn gaan werken en afspraakjes maken met wanhopige mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ook niet weten ik weet wel dat het heel moeilijk is.... want dat is waarschijnlijk niet je karakter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha ben je bij mij perfect aan het goede adres ik ben ook geen doetje meer maar een echte biatche!

1. voor je eigen mening ongeacht de afkeuring bij anderen opkomen
2. als het je niet aanstaat niet meer inslikken maar tegengas geven weer ondanks afkeuring e.d.
3. blij zijn met jezelf ook als het weleens flopt (bedenk dan dat alleen toppers doorgaan nadat ze geflopt zijn!)
4. jezelf lief blijven vinden ondanks de rotopmerkingen van anderen!

succes ermee

Toegevoegd na 2 minuten:
op een dag dacht ik; zo leef ik niet langer het ging ten koste van mezelf iedereen plezieren...nu is het klaar en toen heb ik deze methode zelf bedacht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven als bitch heb je niets aan. Leer je grenzen aan te geven: daar heb je je hele leven profijt van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door jezelf te pijnigen, zowel mentaal als fysiek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt minder lief door iedereen die deze vraag beantwoord een minnetje te geven. "Dat zal ze leren mijn vraag te beantwoorden!!" ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou je misschien kunnen afvragen waarom.
Minder lief worden is denk ik lastig want je bent hoe je bent en of je lief bent dat bepaald de ander.
Je kunt je wel anders gedragen dan mensen van je gewend zijn. Een tweetal tips, denk alleen nog maar aan je eigen belang en houd geen rekening met anderen.
Wees onverschillig, afstandelijk en als iemand wat zegt ga je daar niet op in. Zoek in je omgeving de grootste bitch, bepaal waarom je dat vind en doe dat na.
Hoewel het mij persoonlijk tegen de bost stuit iemand uit te leggen hoed je minder lief kunt overkomen, zou ik zeggen expirimenteer maar wees snel weer de oude lieve persoon, dat moeten jij en je omgeving liever willen.
Er zijn al genoeg bitches en hufters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met lief bedoel je waarschijnlijk dat je niet snel "nee" kunt zeggen en altijd voor iedereen klaar staat.
Om je nu als bitch te gaan gedragen zou ik je absoluut afraden! Iedereen houdt van je zoals je bent, mensen vinden je juist leuk omdat je zo lief bent. Het is juist een van de karaktereigenschappen die jou aantrekkelijk maakt voor anderen. Ik wou juist dat er meer mensen op aarde zouden rondlopen die lief waren. Als iedereen lief is ziet de aarde er een stuk beter uit.

Je hebt kans dat wanneer jij je als een bitch gaat gedragen mensen je niet meer leuk vinden en je misschien wel waardevolle vriendschappen daardoor kapot zult gaan maken. Dat wil je toch niet?

Nee als jij vind dat je te lief bent en wat steviger in je schoenen wilt staan en ook wel eens "nee" wilt zeggen dan moet je gewoon eens een assertiviteitstraining gaan volgen.
Krijgen wat je wilt, 'nee'-zeggen en de ander vertellen waar het op staat is zelden makkelijk. Niet op je werk, niet tegen
je partner of je vrienden. Op zijn tijd duidelijk en assertief kunnen zijn is daarom prettig. Gelukkig kun je dit leren. Het eenvoudigst doe je dat in een groep, samen met anderen, die met gelijksoortige problemen worstelen.

Je kunt ook eventueel een test doen, kijk maar eens naar deze site: http://www.idee-pmc.nl/test/assertiviteitstest.html

Succes ermee! En doe mij een lol, wees alsjeblieft geen bitch want je omgeving houdt van je zoals je bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je lief bent, zul je dan blijven. Als je minder lief wilt zijn, denk dat een poosje alleen aan wat je zelf wilt en niet aan anderen. Er zijn genoeg bitches waar je een voorbeeld aan kunt nemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom bij mij een avondje op visite!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij een 'bitch" wordt kwebbel, dan missen we er weer 1 in de lieverdjesclub. Dat kan echt niet, er zijn er al zo weinig !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zullen we even ruilen?
ik wil wel een poosje lief zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga in de bouw werken,moet je opletten.Dan wordt je in een dag niet lief meer,hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schat!! dat lukt jou niet!! zonde van het stellen van deze vraag! Moet je ook niet willen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem is dat we aardig gevonden willen worden en als je dus meer voor jezelf kan opkomen en vooral leert neen te zeggen is dat al een goed begin ! Cijfer jezelf nooit weg voor een ander want dat wordt zelden beloond!
Wees lief voor jezelf zo voel je je goed in je vel en zo straal je meer liefde uit naar je omgeving die er alleen maar beter van word uiteindelijk dus is een win-win situatie als je jezelf in de watten durft te leggen !
Raad ik iedereen aan die bij me op een consult komt!
Liefs angelheart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een weekje met Gordon optrekken.
Maak een afspraak met het artiestenbureau waar hij zaken mee doet: tel. 072-5620981
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben blij met je lieve karakter !
Als je een bitch bent behandelen mensen je ook al een bitch !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg heel gemeen(d) wanneer je iets niet aanstaat.

Vind je iemand niet zo aardig, maar heeft diegene een vriend(in) die jij wel mag? Probeer die dan 'in te palmen' cq EXTRA aandacht te geven in het bijzijn van je niet al te beste maat.. Dat haalt het bloed onder ieders nagels vandaan..

Ik weet niet, misschien staat er al zoiets bij, maar ik heb geen zin om alle 44 (!) antwoorden te gaan lezen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga voor de spiegel staan en oefen op je bitcherigste, meest afkeurende, ontevreden blik en lichaamshouding. Zet die zo vaak mogelijk op als mensen iets tegen je zeggen en een antwoord verwachten, en wacht dan een paar seconden voordat je een antwoord geeft en zucht er een beetje bij, zodat ze jouw blik goed op zich in kunnen laten werken. Ook al geef je dan een lief antwoord, mensen zullen denken dat je een bitch bent en tegen ze staat te liegen.

Draag een heel irritant ruikend parfum en daar dan te veel van.

Ik ken iemand die van nature zo'n houding heeft, het schijnt eigenlijk een schat van een mens te zijn maar ze heeft op mij een hele foute uitwerking. Misschien heeft ze ooit ook wel geoefend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom?

Als je er een bent, kun je niet anders... maar ben je het niet, dan zal het je ook niet lukken om je geweten uit te schakelen....

Ik denk dat je er meer aan hebt om er achter te komen waar je grenzen liggen, en te leren nee te zeggen als iemand iets van je vraagt wat daar over heen gaat...

Lief zijn kan ook heel goed zijn voor jezelf, je kunt je er erg prettig door voelen,... maar je zult al wel gemerkt hebben dat mensen gauw misbruik willen maken, en gaan eisen... en dan wordt het ongezond...

Lief zijn mag nooit ten koste gaan van jezelf... zodra mensen dat wel van je gaan eisen, hoef je je niet schuldig te voelen om daaraan geen gehoor te geven... zeg gewoon nee joh, dat trek ik niet... en bedenk dat nee zeggen soms echt nodig is om vriendelijk te kunnen blijven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou zeggen sukses ermee:))) probeer het, wie weet wat er in je zit...maar waarom zou je dat eigenlijk willen...wat is er verkeerd aan lief zijn, tenzij je, je natuurlijk verschuilt achter lief zijn...ieder mens heeft twee kanten en van die twee kanten kies jezelf denk ik welke van de twee je het meest in wil inversteren, je lieve kant of je minder lieve kant.
Blijf wie jezelf bent, dat is het eerlijkste tov jezelf en als je bitcherig wil zijn doe het voor de spiegel waar je niemand mee kan kwetsen.
Natuurlijk kan ik niet zeggen wat je moet of laten uiteraard, dat is nog altijd jouw keuze...maar als je het doet laat ons dan weten hoe het je is vergaan, daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar:))))))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste is het belangrijk waarom jij je zelf té lief vindt!
Is het omdat je aardig gevonden wil worden, of ben jij gewoon erg lief?

Als jij erg lief bent, moet je dit vooral blijven!
Vooral jezelf zijn. Je kunt nooit die bitch zijn als dit niet in je leeft en wees dankbaar dat je dat niet bent!

Zoals jij je vraag stelt, lijkt het er op dat je misschien té goed bent en te snel mee gaat in iets wat je eigenlijk niet wilt, of waar je wat 'harder' in zou willen zijn.
Meer wilt opkomen voor jezelf.
Dit heeft te maken met het leren van grenzen stellen voor je zelf!
Kijk goed naar je zelf, je hart en voél wie je bent!
Als jij liefdevol bent, kun je daar alleen maar héél trots op zijn.
Wel heel belangrijk dat jij ook lief bent voor jezélf!
Dus goed voor jezelf zorgen!
Wat inhoudt dat je geen dingen tegen je zin in doet, ook niet wanneer het alleen goed is voor de ander!

Blijf vooral wie je bent, in al je liefde!
En wees trots op jezelf, juist omdat jij liefde in je draagt!

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou met zoveel mogelijk mannen pretentieloze sex hebben waarin je alles in werking stelt om de mannen te behagen. Eventueel kun je dit samen doen met een lekkere vriendin van je. Dat zal ze leren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan goede boeken die je de kunsten van de gemene trucjes kunnen bijbrengen zoals:

Manipuleren kun je leren
Hoe word ik een rat
De 48 wetten van de macht
De dirty trics van het onderhandelen

Hierbij gaat het om tactisch en berekenend gedrag waardoor je niet alleen 'minder lief' wordt, maar daar zelf nog wat wijzer van wordt. Een geraffineerde bitch dus! Zo heeft niemand in de gaten van welke gemene trucjes je je bedient. Je bent dan niet zo lief, maar lijkt dat wel te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bestudeer je gedrag tijdens dat ene periode in de maand waar jullie vrouwen allemaal zo dol op zijn (not) en doe het na in de andere 3 weken van de maand. Simpel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trek je deze toch aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heeft Annie MG Schmidt de ideale bitch formule uitgevonden: zie link
http://www.youtube.com/watch?v=puwk0TGHOlI

Men zal je (als ze denken zoals ik) zien als intelligent, onafhankelijk, gerechtvaardigd, sterk, niet mee te spotten, beschikkend over humor, en nog een aantal andere onbenoembare positieve eigenschappen.

Ik heb verder geen idee waarom dit mij zo aanspreekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha....leuke vraag...

Zolang je er zelf niet het gevoel bij hebt dat anders anderen een loopje met je nemen.....

BLIJF JEZELF!!!!!!!!!

Koester het maar, er zijn er te weinig van op deze aarde!!