Bij welke voetbalploegen in de wereld is het altijd ''feest'' bij de suporters op de tribune?

dus veel tifo , fanatieke support

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Supporters van Real Madrid leven écht met hun club mee. Een doelpunt is in t stadion,de kroeg,thuis,of op straat .1 groot feest!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij SC Heerenveen hangt er over het algemeen een hele goede sfeer in het stadion. Is een voorbeeld voor veel andere Nederlandse voetbalclubs.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FC Barcelona, Liverpool, Man United, Gremio, Boca Juniors, Estudiantes de La Plata, Independiente, dat zijn er maar enkele waar het behoorlijk feestig is :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HERACLES ALMELO, zeker weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Superboeren is het altijd feest op de tribune. Zondag was het een dolgezellige boel toen de Graafschap kampioen werd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus geloof je graag,zeker als ze kampioen worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is er niet alleen gezellig bij een kampioenschap,
maar de sfeer en de gezelligheid is er altijd. Bijna altijd
een uitverkocht huis.
Een geweldige club.
Deze club moet heel snel een groter stadion.
PLUSEEN.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk.
Afgelopen zaterdag was het ook groot feest op het plein in Doetinchem tijdens de huldiging.