zijn er Nederlandse bureaus waar ze mensen helpen kunnen aan een baan in de USA?

SPECEFIEK IN DE VS

Toegevoegd na 3 minuten:
voor een mogelijke emigratie ben ik op zoek naar werk in de vs , en ook bedrijven die zitten tre wachten op mensen in een emigratieprocedure

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens op de emigratie startpagina, daar kwam ik o.a. het bedrijf Visa Versa tegen dat je helpt met je visumaanvraag e.d.
Houd er rekening mee dat het in een aantal sectoren compleet op z'n gat ligt i.v.m. de crisis. Als je werk zoekt, ben je niet de enige en moet je al een heel bijzonder kunstje kennen om op dit moment een visum te krijgen.

Een makkelijkere manier om naar de VS te migreren is in NL een goede baan zoeken bij een internationaal bedrijf en je uit laten zenden.