Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zou ik iets kunnen vinden over positieve aspecten van mensen die heel erg slordig zijn?

9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou eens kunnen zoeken naar de de termen "kernkwaliteite(en)", "kernkwadrant" en "valkuil", in combinatie met "slordig"/"chaotisch" etc... Het kernkwadrant is een model waarin allerlei eigenschappen van mensen staan die positief zijn als men ze in de "juiste" hoeveelheid heeft, maar die negatief worden als men er te veel van heeft. O.a. op onderstaande pagina komt de eigenschap "chaos" voor; de kernkwaliteit die volgens die pagina bij chaotisch horen zijn creatief en improvisatie. Zelf denk ik meer aan "makkelijk" (in de zin van niet snel spijkers op laag water zoeken)/flexibel/verdraagzaam
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet ik de url er wel bij zetten, natuurlijk:
http://patrickschriel.nl/2012/06/20/kernkwaliteiten-en-kernkwadranten-voorbeelden-lijst/ (ik ben ook best slordig soms ;-) )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit artikel kwam ik ook nog tegen; ook wel toepasselijk: http://www.plusonline.nl/inzicht-zelfkennis-dat-is-t-begin/sloddervosje-je-bent-geweldig
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uit de chaos is het heerlijk weer wat orde te scheppen .
Kristal
9 jaar geleden
Leuke vraag, en ook al hele leuke antwoorden :)
+1
Annswers
9 jaar geleden
dank je wel Kristal.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een rommelig en onopgeruimd bureau staat dan wel niet zo netjes, het maakt werknemers wel productiever en creatiever. Dit beweren Amerikaanse wetenschappers in het wetenschappelijk tijdschrift Psychological Science.
(Lees meer...)
bamibal
9 jaar geleden
Kristal
9 jaar geleden
+1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding