Hoe kun je zorgen dat je niet meer gebeld wordt door telemarketingbedrijven? Het gebeurt meestal 's avonds tijdens het eten. Heel irritant!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Zodra ik hoor : spreek ik met mevrouw ........? zeg ik ja, en spreek ik met iemand van telemarketing? Want ik ben aangemeld bij bel-me-niet....fijne avond nog !!
Het duurt 6 weken, voor die registratie goed werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Meld je aan bij het belmeniet register. Zie link. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor via belmijniet.nl
helaas werkt dat ook niet voor de volle 100%.
Maar altijd nog beter dan je helemaal niet opgeven.
Verder gewoon ophangen als het je niet zint, ik heb dat ook moeten leren wat dat zit niet in mijn aard.

ze willen ook zo iets opzetten voor colportage aan de deur, dat lijkt mij ook wel wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whaha anti colportage ja, want ze gebruiken nu de belmeniet lijsten om mensen langs de deur te sturen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry maar was van de week op het nieuws hoor!
hieronder een gedeelte uit het nieuwsbericht!
Dus lacht mij niet uit wil je!! Het voorstel van de Consumentenbond om na het succes van het bel-me-niet-register ook een bel-niet-aan-register te openen, zag de minister niet zitten. Ze noemde het voorstel ‘niet uitvoerbaar’ omdat niet na te gaan is of bedrijven stiekem bij een adres uit het register aanbellen.
Energiebedrijven Momenteel loopt er een onderzoek naar agressieve verkoopmethoden door energiebedrijven. Aanleiding voor het onderzoek was een uitzending van tv-programma Kassa waarin te zien was hoe Oxxio, de Nederlandse Energiemaatschappij en Nuon consumenten contracten aan huis verkochten. Verborgen camera’s legden vast hoe een oudere man dacht zijn gegevens in te vullen voor een informatiepakket – in werkelijkheid ondertekende hij een jaarcontract. Ook verleidden de verkopers een verstandelijk beperkte vrouw en een minderjarige meisje tot het tekenen van een contract.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie toevoeging, echter ik lachte je niet uit hoor! Ik gaf je er een plus voor (kijk maar in je puntenhistorie ;-) ) en ik ben het met je eens. Ik vond dat anti colportage juist een goed idee, JUIST omdat het belmeniet register door colporteurs nu misbruikt wordt, en op dat vlak (het niet worden lastig gevallen) enigszins gefaald heeft. Kwestie van niet goed tikken en verkeerd interpreteren denk ik zo ;-) Helaas geen extra plus voor je toevoeging want dat mag maar 1 keertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, inderdaad verkeerd gelezen.
dank je wel voor je punt :-)
En doe tevens niet mee aan vragenlijsten op internet. hier staat in de voorwaarden dat ze je telefonisch mogen benaderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen anquetten of vragen lijstjes meer invullen op internet websites zoals (vul in en maak kans op een ipod) dus niet meer doen. Heb er ook last van. En als ze je bellen, zeg gewoon heb geen interesse in sorry! Dan houd 't vanzelf op denk ik.
Suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bel me niet.