Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarderen mannen vrouwen die zich laten ''botoxen'' of vinden ze (net als ik)dat het veel mooier is om samen ''gewoon'' te verouderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
618

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Puur natuur vind ik het mooist.
Dus ik ben het ook met je eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik vind gebotoxte vrouwen lam... Ik vind het dom en vies...

Samen oud worden en totaal niets laten veranderen aan je uiterlijk, zelfs niet de haren verven...

Natuurlijk is het mooiste wat er is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
De vraag is wat 'mannen' vinden. Jij denkt dan te moeten antwoorden met je persoonlijke mening, die niet van belang is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoordman,Xinix is zover ik weet een man dus mag hij zijn mening geven.
Ik zou het absoluut niet waarderen. Tegenwoordig zie je van die ouwe taarten met een gladde huid en dikke lag make-up op, en nog erger: los haar :S

De natuur is veel mooier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn mannen die er gek op zijn. En een beetje fatsoeneren kan toch geen kwaad? Niet overdrijven zou ik zeggen. Morgen laat mijn vrouw haar oogleden corrigeren. Ze wil me beter in de gaten kunnen houden is het argument. Misschien is dat ook wel een beetje nodig, want ik kijk steeds naar de gebotoxte (is dat wel NL?) vrouwen. Zelf zou ik wel wat plooitjes (nou zeg maar plooien) in mijn gezicht willen laten corrigeren, maar de verzekering wil het niet betalen. Het leven valt soms niet mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ze zijn op eigen zg ""mooi-zijn"" gericht. Op zijn best hopen ze dat hun partner het mooi vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding