It's all about the money!

Al kan ik dat niet begrijpen want er is niks kostbaarders dan je vrijheid die je dan nooit meer zult hebben.

Je bent na een reallife soap vogelvrij verklaard en zult nooit meer kunnen genieten van de dingen als voorheen.

Dus het is maar wat je belangrijk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vanwege de centen en wellicht de roem...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om anderen inzicht te geven in het dagelijksleven van degene die meedoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geld.
geen mens kan volgens mij zó exibitonistisch zijn, dat hij 24/7 vreemden in z'n huis wil hebben, als er niet een zorgeloos leventje het gevolg van is.
Al vind je jezelf nóg zo geweldig, dan nóg lijkt me dat er aardig wat euri's het verlies aan privacy moeten goed maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk persoonlijk dat mensen om verschillende redenen mee doen:

- aandacht
- geld
- beroemd worden
- om er zelf wat van te leren
- gewoon omdat ze het leuk vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om de interlectuele vermogens met het ganse land te delen. ik dacht dat dat best voor de hand lag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mensen kikken op aandacht.
Er zijn ook mensen die graag bekend willen worden omdat ze bijvoorbeeld zingen. Door in een realitysoap af en toe te zingen hopen ze dat ze misschien worden ontdekt.

Ook mensen met een eigen zaak denken nog wel eens dat ze door hun bekendheid via de reallife soap profijt daarvan gaan hebben.

Er zijn legio redenen te bedenken.