Je weet zeker of je verliefd bent, daar is geen twijfel over mogelijk... Dat kan iedereen zien...

Maar of het lust is, dat weet alleen jijzelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

dat voel je maar aan 1 ding: je hart!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je verliefd bent , kan je dat nog niet weten, als de verliefdheid wat gezakt is kan je er wat over zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lust is over na een orgasme, verliefdheid is sterker daarna...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.als je veel aan hem/haar denkt...
2.als je vlinders in je buikt krijgt als je aan hem/haar denkt.
3.als je constant aan hem/haar denkt..

Toegevoegd na 5 minuten:
nmr3 is nmr1... sorry mensjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan verliefd zijn en tegelijkertijd de lust voelen, het kan samen gaan. Maar de lust gaat eens over ,verliefd zijn en blijven is dat als je hem of haar ziet je helemaal happy voelt. Je voelt vlinders en je denkt kontstant aan die gene.
Je bent vrolijk en je hebt een prachtige uitstraling en energie voor tien.
Alle muziek die je hoort betrek je op die persoon. Je zwijmelt weg. Je wil mooi voor de dag verschijnen je bent ijdel. En lekker ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wat een schatjes he ? ja ik ben gek op de lente vandaar dit plaatje ;))
Het is moeilijk te merken, maar vaak probeer je (onbewust) de aandacht van iemand te trekken als je op diegene verliefd bent.
Lust is een ook heel ander gevoel dan verliefdheid, bij verliefdheid, is het ook gewoon dat je je aangetrokken voelt door die persoon, bij lust veel minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vraag me af waarom mn vorig antwoord is verwijderd!!!
Mijn antwoord is; wachten op antwoord, in de zin van, je krijgt een moment dat je besef krijg dat het om de leifde gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je diegene ook graag blijft zien buiten de lakens i.p.v. alleen ertussen.

Wanneer je verder kijkt dan alleen het lichamelijke.

Wanneer je een warm gevoel krijgt in je hart, behalve alleen tussen je benen.