Door te zoeken op Google, facebook, linkedin, Twitter en dergelijke sociale media

Toegevoegd na 31 minuten:
* Buren van hen opzoeken die er nog wonen en het vragen
* hun ouders / broers & zussen opzoeken op die sociale media,
* hun oude scholen / opleidingen vragen (die houden meestal gegevens bij)
* Mesen opzoeken die bij hen in de klas hebben gezeten
9 jaar geleden
Informeer bij je oude middelbare school naar een eventuele reünie. Daar is meestal een groepje oud-leerlingen/docenten/ouders dat dit organiseert en zij hebben lijsten van oud-leerlingen.
Zij kunnen je vast helpen.

Een andere mogelijkheid is bij je oude sportclub informeren, meestal heeft er nog wel iemand contact met oud-leden.