waarom mag ik niet vragen wat de klachten over mij waren?

kennelijk is er over mij geklaagd, dus ik wilde graag de vraag aan jullie stellen welke vragen/antwoorden van mij dan in het verkeerde keelgat zijn geschoten en waarom. Kennelijk vinden de moderators deze vraag niet te maken hebben met kennisvergroting, maar ik wil het echt weten! Waarom is deze vraag niet geoorloofd? Hoe moet ik het anders te weten komen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (10)

Omdat de moderators een anarchie vrezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
o jee, moderators die niet tegen kritiek kunnen, ik geef de site nog een maand of 3.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zou allemaal natuurlijk veel te confronterend zijn en discussie uitlokken. Discussie is natuurlijk nooit goed want er kan altijd maar 1 goed antwoord zijn. Zo is dat altijd gegaan op kennis vermeerderende platformpjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt, discussie is uit den boze hier... Deze site is zo uit de lucht, dan kunnen ze niets meer...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry hier kan ik helaas niet op in gaan. Deze site is niet bedoeld om te "chatten" en of te discusieren.
Kan je het niet aan een mod vragen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de reden waarom u niet mag weten van wie de klacht is, is dat omdat mensen anders niet meer durven te klagen.
Stel: ik klaag over iemand, en diegene slaat me daarna helemaal in elkaar, dan zou ik voortaan niet meer gaan klagen!
Maar als de klacht nu anoniem is, kan ik niet in elkaar geslagen worden! Dan durf ik het dus wel weer te doen.

waarom u niet mag weten WAT de klacht over u is, daar zou ik alleen maar over kunnen gissen:

- het verraadt de persoon die de klacht heeft ingediend (en dus geldt het bovenstaande verhaal)

- het is gewoon een rariteit die zich in de loop der jaren heeft ontwikkeld.

Misschien kunt u proberen te vragen waarom u dit niet mag weten?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat niet wat er net gedaan wordt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vanzelfsprekend heb ik mijn verbazing ook geuit naar de moderators, maar tot op heden nog geen reactie.
Bovendien zijn de moderators niet de bron, maar de mensen die klagen, daar ben ik benieuwd naar. En ter geruststelling: ik beloof plechtig dat ik niemand in elkaar zal slaan.
Ik heb ook wel eens zo'n kritische vraag gesteld, en hem vrij snel weer teruggetrokken uit pacifistische overwegingen of hoe je het noemen wil, en nog vóórdat ik hem terug trok, had ik wel 8 punten verdiend door mensen die het een goede vraag vonden.
Kennelijk hebben de moderators de goede richting nog niet helemaal gevonden.
Misschien is het zelfregulerende systeem nog niet helemaal doordacht?

Tip voor de moderators: werk met 2 puntensystemen: die voor vragen/antwoorden zoals je nu hanteert (denk nog eens na over reacties op antwoorden want je krijgt nu geen punten voor actief deelnemen aan een discussie), en een ander systeem als soort van kudo's, waardering voor de aard van de bijdragen overall.

Zo kun je antwoorden die agressiever van aard zijn bijv lager weergeven, of misschien zelfs onzichtbaar maken zoals op het fokforum e.d.
Eventueel zorgt een gebruiker met genoeg minkudo's voor zijn eigen ban.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat een poehaa
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik een probleem heb met je heb stuur ik wel een privé bericht (van goeievraag) met wat het probleem is, tevens mag dat visa versa ook trouwens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
streep ergens heb door.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als iedereen dat nou eens deed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ergens doorstrepen? (grapje .. alsjeblieft geen klacht indienen!!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en ik verwacht eveneens dat "tevens" of "ook" weggestreept mag worden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hebben ze je al is voor "taalneuroot" uitgemaakt?.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, jou ook niet verwacht ik zo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oke, dan heb ik een taal probleem mee. nu je zin?
Roflol
schaf gewoon het puntensysteem af, scheelt een heleboel discussies
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat er een contactformulier ingevuld kan worden en daar kan je alle vragen stellen. Ook kan je een moderator benaderen, momenteel moet je wel weten wie er een is, als het goed is komt daar binnenkort verandering in.

Zelf ben ik een moderator en totaal niet te beroerd om mijn handeling uit te leggen. Net zoals de andere moderators gaan wij dit niet uit de weg.

Helaas is het zo dat veel mensen niet eerst de regelementen lezen waarin staat waaraan een vraag moet voldoen. Dit scheelt een hoop werk en een hoop vragen van mensen 'waarom is mijn vraag verwijderd'.

Ook zullen wij persoonlijke dingen nooit openbaar behandelen of kenbaar maken. Dit omdat iedereen recht heeft op zijn of haar privacy.

Vriendelijke groet,

Alwetend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
aaaah, prachtig!
dan lijkt het me van enorme toegevoegde waarde om jullie reglementen (zonder tussen-e) te verduidelijken met enkele praktijkvoorbeelden. Graag stel ik mijn voorbeelden ter beschikking.
maar als je het niet en public wilt doen, zou ik zeggen: mail me de klachten maar, dan kan ik er iets mee doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goed zo...
Of het is anarchistisch en het reguleert zich vanzelf, of je modereert de hele site vanzelf kapot...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Idem als in wat Mufasa zei.