Kan iemand mij uitleggen wat 'The Game' betekent?

Ik lees het steeds vaker op internet.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is een niet-bestaand spel dat toch wel bestaat en als je eraan denkt verlies je het. Een abstract iets!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uit het urban dictionary. Kon er wel om lachen :)

The game is what going out is all about. It is the process of getting into a girl's pants. You go to a club, hit on a girl, take her home. If you succeed doing that, you mastered "the game". It is what makes girls like you and fall for you, like your aura.
Doreen: Hey, you know Chris? I did him last night. Man, he knew how to master the game! It was crazy.
Kim: Yes, who did not fuck him? He even did Tina, the little hottie! He totally got game!!!