Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom houden mensen zo van schandalen?

Met name in de wereld van de 'sterren' wordt dit vaak breed in de media gebracht.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
699

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door het inzoomen op de schandalen van Anderen , ontsnap je aan de sleur ( en soms de leegte ) van je eigen leven . Het is ook een vorm van voyeurisme in combinatie met leedvermaak, zich vermaken in de ellende van anderen.En de peolpe press speelt hier onethisch maar al re graag op in. In europa neemt hun oplage gestaag toe sinds een vijftal jaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja en nee....Dat doen de reclamejongens.... Alles wat maar aanleiding kan zijn om die types in het nieuws te brengen, dat gebruiken ze.... En ik zeg je daar gaan de reclamejongens gewoon mee door... Zolang als wij maar blijven kijken naar die roddelprogramma's...
(Lees meer...)
14 jaar geleden
De meeste mensen zijn van nature nieuwschierig. Als deze nieuwschierigheid niet op een "gezonde" manier wordt bevredigd, wordt er een andere uitweg gezocht voor deze behoeften bevrediging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om zich te troosten. Om te zien dat het met mensen die succes hebben niet altijd rozegeur en maneschijn is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je mensen die bekend zijn ziet die volledig door het stof gehaald worden voelen veel mensen zich beter.

Om te zien dat hun ook mens zijn en in geval van hun eigen situatie: dus het kan altijd erger.

Sensatie en "gelukkig wordt niet iedere ruzie van mij breeduit in de bladen uitgemeten"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieve jij,
Lieve andere mij,

Omdat het zo voorbestemd is.
Het hoort bij het in scène gezette Perfect Kosmisch Plan waarvan we allen een evenredig deel uitmaken.

Geef toe, houden we op zijn tijd niet allemaal eens een roddel-stop?
Niets is een mens vreemd, we zijn geschapen naar elkaars evenbeeld, dus... alles wat ons aan anderen opvalt is een wezenlijk onder-deel van onszelf.

Geniet ervan door het te aanvaarden als een onderdeel van een groter geheel en het vervolgens los te laten want daarvoor is 'Het Leven' bedoeld.

Liefs en Big Smile van me

Gerda Maria Hendrickx
Glimlach-f-Luisteraar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben zeker niks beters te doen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Velen houden van schandalen,
omdat het voor velen
sensationeel en spannend is,
en omdat velen dán stof hebben
om over te kunnen roddelen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan lijkt het met henzelf nog niet zo erg/slecht te gaan/zijn.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Snuffel +
Snuffel
14 jaar geleden
tnx!
Ik denk omdat ze spannend vinden ofzo.
This gewoon schandalig.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding