Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat maakt jou aan het huilen ?

en dan bedoel ik niet 'uien pellen'

de mannen mogen ook antwoorden, mits ze eerlijk zijn.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (31)

Heel verschillend.. Soms jank ik al om de kleinste dingetjes en soms kan ik ijshard zijn. Maar in een bepaalde periode hebben veel vrouwen last van janken om kleine dingen ben ik bang haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En film waar iets 'zieligs' in gebeurd. Trouwens die uien doen hun werk bij mij ook goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik me inbeeld in een verschrikkelijke situatie.
Bijv. dat ik een geestelijke stoornis heb. Dat alles om me heen gaat draaien en dat ik vreemde dingen ga zien.
Dan merk ik toch echt wel dat ik ga huilen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De wijze waarop structureel macht, water, geld, voedsel en zorg langs oneigenlijke lijnen verdeeld wordt op deze aardkloot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
enorme frustratie, heel depresieffe gedachten (en dan meer een beetje snikken), of de gedachten (soms na een "nachtmerrie") van het ernstig verwonden van mijn broers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij het horen van een countertenor (Bijv. Michael Chance of Andreas Scholl) die de aria 'Erbarme Dich' (39A) uit de Matthäus Passion zingt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mislukte liefdes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even uitgesplitst naar 'verdriethuilen' en emotioneel huilen'. Het eerste: wanneer een dierbare iets ergs overkomt, het tweede: wanneer ik mooie muziek en/of een mooie stem hoor. Je begrijpt: het eerste doe ik niet graag, het tweede vind ik een heerlijk gevoel, vaak gepaard gaande met kippenvel.
O ja, ik huil ook wel eens van het lachen! Dat resulteert vaak in spierpijn in mijn buik. De volgende dag ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een gebrek aan bier, sex of borrelnootjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een goed boek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De laatste keer dat ik moest huilen is bij het zien van dit filmpje (zie link) en niet omdat ik medelijden heb/had met die meneer maar om zijn boodschap, die heeft mij erg geraakt, pas na de derde keer hield ik het droog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vreemde ondertiteling trouwens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
inderdaad, maar wat een boodschap
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kan me er iets bij voorstellen...
eervolle vermelding voor jou !
Een prachtig verhaal, in de vorm van een boek, een programma op televisie, een film, muziek of soms een gedicht.
Dit kan iets heel moois zijn, een liefdeskoppel dat elkaar weer terugziet. Maar ook een heel verdrietig verhaal over mensen die elkaar kwijtraken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De belasting
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn dochter van 3 als ze tegen haar papa zegt dat ze graag op aikido wil.

Papa heeft vroeger les gegeven aan kinderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
inderdaad, ik pink geregeld een traantje weg als ik naar m'n kinderen kijk.
Mn rapport?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Extreme Home Makeover...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij het zien van mensen op TV die erg veel verdriet hebben of als ik er aan denk dat een dierbare zou overlijden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een mooi of zielig boek of een film
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
owja...
ik huil ook nogal snel van het lachen :D
Jennifer Rush met The Power of Love.
Dit was het eerste nummer dat ik hoorde toen onze eerste poes was overleden in 1985.
Ik kan het nu nog niet horen zonder het droog te houden.

Het vreemde is dat als een andere zanger(es) het zingt, ik deze emotie niet heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Hamabo;

Bij het meemaken van oprechte emoties van anderen. Of soms bij een zwijmelfilm. Of hele mooie muziek. Of een sterke tekst. Of als ik mezelf emotioneel kwetsbaar opstel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kinderleed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
programma's als Spoorloos en Vermist
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
o ja en ook elke elke keer bij die scene uit de film "Braveheart" waarin Mel Gibson, "Freedom"roept.
En beelden van de val van de Berlijnse muur.
Het gevoel van alleen zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat verschilt bij mij heel erg. Meestal als iemand me kwetst of als ik anderen gekwetst zie worden. Maar is het eenmaal bijna volle maan dan jank ik al omdat de zon schijnt of ik een jong poesje zie lopen. ja idd ik ben een emotioneel wrak ;-) oh ja en man ....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beelden van de bevrijding aan het einde van de Tweede Wereldoorlog, met name de bevrijding van concentratiekampen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een gevoel van machteloosheid. De aanleiding kan van alles zijn, maar heeft 9 van de 10 keer met onrechtvaardigheid te maken, waarbij het slachtoffer niet in staat is om zelfstandig de situatie te verbeteren en onvoldoende hulp krijgt.
Gelukkig weet je niet alles wat zich op de wereld afspeelt, want anders zou je 7*24 uur zitten janken :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het feit dat me grote broer en me zus binnenkort uit huis gaan, en ik dus alleen thuis zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De pijn die ik heb als ik weer eens van de trap af val.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sinds de geboorte van mijn kindjes vooral erge dingen die kindjes overkomen (ziekte/misbruik ofzo).... Ook soms wel bij emo-liedjes als 'Dochters' van Marco Borsato bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dierenleed en de herinneringen aan mijn overleden opa.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk heel weinig, sommige films wel moet ik toegeven. Braveheart heeft ook zo een scene, waarin zijn vriendin vermoord wordt, waar ik wel wat soft van wordt :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding