Wat te doen als je je schaamt voor de kledingstijl van je vriendin?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is konijn jouw vriendin??
rebecca
14 jaar geleden
hihi dat dacht ik ook wijdan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij die vriend van die griet die dezelfde vraag over d'r vriend stelde? Die?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ssstttt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben zo terug, ff mijn antwoord copieeren van je vriendin

Het beste antwoord

Ik zou zeggen kies gauw (liefst op de gok) een andere vriendin uit.

Het kan toch niet zo zijn anno 2010 dat iemand geen leuke kleding aanheeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 kijk vooral eerst naar de kleding!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en zo is dat, het innerlijk word fantastisch overschat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, don't worry, be shallow.

Andere antwoorden (7)

Brei een leuke jurk voor d'r.

Toegevoegd na 4 minuten:
extra tip : Haak er nog een leuke string bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gehaakte string, eww, het begint nu al te kriebelen bij de gedachte alleen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
martijn wat weet jij van het dragen van strings?? ;-)
(mag in een pb)
hallucinerende middelen slikken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt zeker hallucinogeen, maar een goede tip zou ik zeggen, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je roze konijnen, en kabouters met een lul van een meter die je in de kont willen neuken wilt zien, dan moet je da doen hahahaha , ja, heb ik ook maar gehoord hoor, geen ervaring mee gelukkig.
Doe de lamp uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga samen eens lekker shoppen en geef haar kleding aan die jij denkt dat haar erg goed zal staan. Ik denk dat wanneer ze je vriendin is dat ze best mag weten hoe jij haar zou willen kleden in de kleding waarin ze er gewoon toppie uitziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trek het snel uit, dan merk je er niks meer van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haar accepteren zoals ze is?

Toegevoegd na 7 minuten:
ja, dat was wel gemakkelijk en correct van mij om dit te zeggen, maar ik heb het zelf ook wel mee gemaakt. Ga met haar de stad en zeg: dit is leuk voor je, staat je erg mooi, hierin ben je veel vlotter ineens. Wel tactisch brengen natuurlijk. Eerst wat rondkijken. Mocht ze er ordinair uit zien, dan kan je zeggen dat ze er met die andere kleding veel charmanter of netter uitziet. Of volwassener? Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je afvragen waarom je iets met haar begonnen bent.